Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Corporate Communicatie
Hoe word je gezien en hoe wil je gezien worden?
2
Evenwicht Intern Extern
3
Kernbegrippen Imago Visie Missie Mission statement Identiteit
Reputatie Strategie
4
Mission statement Gaat Missie (doel/ambities) Strategie (richting)
Staat Kernwaarden (grondhouding) Normen (gedragsregels)
5
Samenhang Identiteit Imago Mission statement
6
Imagovorming Beheersbare factoren Imago organisatie Black box
Niet-beheersbare factoren
7
Ontwikkeling Producten lijken hetzelfde Kritisch publiek
Versnippering van communicatie-inspanningen
8
Concerncommunicatie Concerncommunicatie Doel Taken
9
Model cmc
10
Identiteit Monolithische strategie/paraplustructuur
Endorsed strategie/ divisiestructuur Branded/ merkstructuur
11
Identiteit Corporate design Huisstijl Corporate behaviour
Gedrag van de organistatie
12
Identiteit Ordening van de beelddragende elementen Herkenbaarheid
Fysieke vertaling identiteit Kwaliteitsonderstreping Esthetische functie Bindend element Verkoopbevorderend
13
Public relations “be good and (let others) tell it! “
Hoofddoelen Aanpassing aan en beïnvloeding van de maatschappelijke omgeving Begripsbevordering Vormgeving van de verantwoordelijkheid in de samenleving
14
Public relations In de zin van relatie met het publiek
Gevoelsmatige inhoud die aan de organisatie wordt gekoppeld De activiteit zelf Mentaliteit van openheid en transparantie
15
Public relations Interne publieksgroepen Externe publieksgroepen
16
Public relations en marketing communicatie
Diensten verlenen Corporate giving
17
Bedankt voor jullie aandacht!
18
Interactief deel 18
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.