De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Hoofdstuk 8 Mediakeuze. Leerdoelen Beheersen van het proces om een mediastrategie te formuleren. Begrijpen welke rol mediaplanners en media-inkopers spelen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hoofdstuk 8 Mediakeuze. Leerdoelen Beheersen van het proces om een mediastrategie te formuleren. Begrijpen welke rol mediaplanners en media-inkopers spelen."— Transcript van de presentatie:

1 Hoofdstuk 8 Mediakeuze

2 Leerdoelen Beheersen van het proces om een mediastrategie te formuleren. Begrijpen welke rol mediaplanners en media-inkopers spelen in een reclameprogramma. Gebruikmaken van bereik, frequentie, continuïteit, potentieel bereik en andere middelen bij het opstellen van een reclamecampagne. Bestuderen van de voordelen van verschillende media bij de ontwikkeling van een reclamecampagne en die daarbij gebruiken. Onderkennen van de waarde van een effectieve mediamix in een reclamecampagne.

3 Figuur 8.1 Voorbeelden van momenten waarop werkenden worden geconfronteerd met reclame

4 Tabel 8.1 Prijs-/prestatieverhoudingen tijdschriften 2007

5 Tabel 8.1 Vervolg

6 Tabel 8.2 Televisiereclame

7 Tabel 8.3 Best bekeken televisieprogramma’s 2007

8 Tabel 8.4 Radioreclame

9 Tabel 8.5 Buitenreclame

10 Tabel 8.6 Top 10 hoofdgroepen out-of-home 2007

11 Tabel 8.7 Internetreclame

12 Tabel 8.8 Tijdschriftreclame

13 Tabel 8.9 Krantenadvertenties

14 Figuur 8.3 Samenstellen van logische mediacombinaties

15 Figuur 8.4 Mediagebruik in Noord- Amerika, Europa en Japan


Download ppt "Hoofdstuk 8 Mediakeuze. Leerdoelen Beheersen van het proces om een mediastrategie te formuleren. Begrijpen welke rol mediaplanners en media-inkopers spelen."

Verwante presentaties


Ads door Google