Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJanne Jansen Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Hoofdstuk 8 Mediakeuze
2
Leerdoelen Beheersen van het proces om een mediastrategie te formuleren. Begrijpen welke rol mediaplanners en media-inkopers spelen in een reclameprogramma. Gebruikmaken van bereik, frequentie, continuïteit, potentieel bereik en andere middelen bij het opstellen van een reclamecampagne. Bestuderen van de voordelen van verschillende media bij de ontwikkeling van een reclamecampagne en die daarbij gebruiken. Onderkennen van de waarde van een effectieve mediamix in een reclamecampagne.
3
Figuur 8.1 Voorbeelden van momenten waarop werkenden worden geconfronteerd met reclame
4
Tabel 8.1 Prijs-/prestatieverhoudingen tijdschriften 2007
5
Tabel 8.1 Vervolg
6
Tabel 8.2 Televisiereclame
7
Tabel 8.3 Best bekeken televisieprogramma’s 2007
8
Tabel 8.4 Radioreclame
9
Tabel 8.5 Buitenreclame
10
Tabel 8.6 Top 10 hoofdgroepen out-of-home 2007
11
Tabel 8.7 Internetreclame
12
Tabel 8.8 Tijdschriftreclame
13
Tabel 8.9 Krantenadvertenties
14
Figuur 8.3 Samenstellen van logische mediacombinaties
15
Figuur 8.4 Mediagebruik in Noord- Amerika, Europa en Japan
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.