Download de presentatie
1
Interactive Experience model
Volgens dit model wordt de beleving van individuele consumenten bepaald door de persoonlijke, sociale en de fysieke context.
2
Persoonlijke context Iedereen heeft een unieke persoonlijke context. Dit bevat het geheel van verwachtingen en beoogde voordelen om trend de vrijetijdsactiviteit. Er bestaan bijvoorbeeld veel verschillende motieven dit kan terugkomen in. Eerdere ervaringen met het vrijetijdsproduct Kennis en ervaring ten aanzien van de belevenis. Beoogde doel van de activiteit
3
Fysieke context De fysieke context bestaat uit 4 elemementen.
Vormgeving en architectuur. “lay-out”van de omgeving. “gevoel”dat de omgeving bij de gebruiker oproept. Binnen de fysieke aanwezige objecten en acitiviteiten.
4
Sociale context Belevenissen vinden meestal plaats in een groep, maar ook mensen die alleen een bioscoop bezoeken, komen in contact met andere bezoekers en het personeel. Gezinnen zullen graag een rustige vakantie hebben, jongeren zullen daarentegen graag een drukke vakantie hebben. De drukte bij activiteiten is van grote invloed
5
Interactive experience model
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.