De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Cocooning & Gedachtegoed ‘Ons merk roept het thuisgevoel op, niet alleen thuis maar ook buitenshuis en visa versa’ Als je een van onze producten koopt.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Cocooning & Gedachtegoed ‘Ons merk roept het thuisgevoel op, niet alleen thuis maar ook buitenshuis en visa versa’ Als je een van onze producten koopt."— Transcript van de presentatie:

1

2 Cocooning & Gedachtegoed ‘Ons merk roept het thuisgevoel op, niet alleen thuis maar ook buitenshuis en visa versa’ Als je een van onze producten koopt of diensten beleeft, krijg je het gevoel van veiligheid en geborgenheid. Hetgeen dat je koopt of beleeft, wil je delen met dierbaren.

3 Mediaplan Start -> Reclame – “Teaser marketing” Abri’s (Schiphol/Stations) Billboards (Snelwegen) Kranten (Metro/Spits) Boomerangkaarten (Horeca)

4

5

6

7

8 Na drie weken -> “Thuis” Met een huis door het land. Gastvrouw & Kok Eetkamer & Keuken

9 Festivals Picknick Area Kant en klare picknickmanden –Met picknickkleed en spelletjes –Rustige muziek

10 Nationale Picknickdag Parkjes Muziek/Cabaret Kant en klare picknickmanden te koop

11 Producten Kant en Klare Picknickmanden –Met spelletjes en picknickkleed Kok geschenkbon

12

13


Download ppt "Cocooning & Gedachtegoed ‘Ons merk roept het thuisgevoel op, niet alleen thuis maar ook buitenshuis en visa versa’ Als je een van onze producten koopt."

Verwante presentaties


Ads door Google