Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdAnneleen Bauwens Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
2
HOE DOE IK EEN SUCCESVOLLE DEBRIEFING NA MIJN MYSTERY VISIT? Global Mystery Customer Research
3
Lees aandachtig de guidelines en vragenlijst Let op de sticky note! www.volkswagen.nl Zakelijk gekleed Geprinte vragenlijst meenemen Global Mystery Customer Research 1. VOORBEREIDING
4
Voer een realistisch koopgesprek Ga uit van uw eigen situatie Wees enthousiast over de voorgestelde auto Global Mystery Customer Research 2. TIJDENS DE MYSTERY SHOP
5
Vul het rapport in uit het zicht van de verkopers Global Mystery Customer Research 3. NA DE MYSTERY SHOP Stel jezelf voor aan de verkoper en zeg dat je de resultaten kort wil overlopen Debriefing eventueel eerst met de verkoper alleen
6
Global Mystery Customer Research 4. DE DEBRIEFING Noteer commentaren van de verkoper Overloop hoe je het gesprek ervaren hebt en onderbouw je antwoorden Geef aan hoe je het verkoopgesprek prettiger had gevonden
7
Treed niet in discussie met de verkoper Global Mystery Customer Research 4. DE DEBRIEFING Doel: tevreden klanten!
8
Global Mystery Customer Research
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.