Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJoachim Bakker Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
Case 1.3 Game concept Kenneth Thijs Jeff VandeweyerDylan Daniels
2
Genre: Space shooter/ Arcade Inspiratie: Space invaders/ titan attacks/ Geometry Wars
3
Hoe werkt Blob or die? - Blob schiet eigen massa af, wordt kleiner - Alle massa weg = dood - Opnemen massa maakt blob groter - Vijanden willen je vernietigen Blob level: toont hoeveel massa de blob nog heeft
4
Setting Blob verveelt zich op zijn saaie kantoorjob en begint de dromen over een wereld waar hij de held is - Futuristisch - Strak - Arcade - Elektronische muziek
5
Interface - Futuristische en strakke sfeer - Minimalistische interface hindert niet in-game - Blob level toont hoeveel massa de blob nog heeft
6
Special attacks Op max blob-level is het mogelijk een speciale aanval te doen door de attack knop ingedrukt te houden
7
Vijanden: Mortars en Mini’s
8
Mechanics vijanden: Mortars en mini’s Mortars: Vernietigen of ontwijken Mini’s: Vallen aan in Grote hoeveelheden
9
Vijanden: Spinners en Beams
10
Mechanics vijanden: Spinners en beams Spinners: Draaien en Snijden massa af Beams: Immobiliseren
11
Vijanden: Gunners
12
Mechanics vijanden: Gunners - Schieten blobmassa stuk - Gemiddelde hoeveelheid leven
13
Vijanden: Bosses
15
Mechanics vijanden: Boss Fases: 1.Boss laat spinners los 2.Boss valt aan met wapen 3.Boss laat 3 beams los 4.Boss valt aan met wapen
16
Levels Ieder level heeft zijn eigen soort vijanden en eindbaas
17
Levels
19
Bedankt voor jullie aandacht Kenneth Thijs Jeff VandeweyerDylan Daniels
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.