De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Case 1.3 Game concept Kenneth Thijs Jeff VandeweyerDylan Daniels.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Case 1.3 Game concept Kenneth Thijs Jeff VandeweyerDylan Daniels."— Transcript van de presentatie:

1 Case 1.3 Game concept Kenneth Thijs Jeff VandeweyerDylan Daniels

2 Genre: Space shooter/ Arcade Inspiratie: Space invaders/ titan attacks/ Geometry Wars

3 Hoe werkt Blob or die? - Blob schiet eigen massa af, wordt kleiner - Alle massa weg = dood - Opnemen massa maakt blob groter - Vijanden willen je vernietigen Blob level: toont hoeveel massa de blob nog heeft

4 Setting Blob verveelt zich op zijn saaie kantoorjob en begint de dromen over een wereld waar hij de held is - Futuristisch - Strak - Arcade - Elektronische muziek

5 Interface - Futuristische en strakke sfeer - Minimalistische interface hindert niet in-game - Blob level toont hoeveel massa de blob nog heeft

6 Special attacks Op max blob-level is het mogelijk een speciale aanval te doen door de attack knop ingedrukt te houden

7 Vijanden: Mortars en Mini’s

8 Mechanics vijanden: Mortars en mini’s Mortars: Vernietigen of ontwijken Mini’s: Vallen aan in Grote hoeveelheden

9 Vijanden: Spinners en Beams

10 Mechanics vijanden: Spinners en beams Spinners: Draaien en Snijden massa af Beams: Immobiliseren

11 Vijanden: Gunners

12 Mechanics vijanden: Gunners - Schieten blobmassa stuk - Gemiddelde hoeveelheid leven

13 Vijanden: Bosses

14

15 Mechanics vijanden: Boss Fases: 1.Boss laat spinners los 2.Boss valt aan met wapen 3.Boss laat 3 beams los 4.Boss valt aan met wapen

16 Levels Ieder level heeft zijn eigen soort vijanden en eindbaas

17 Levels

18

19 Bedankt voor jullie aandacht Kenneth Thijs Jeff VandeweyerDylan Daniels


Download ppt "Case 1.3 Game concept Kenneth Thijs Jeff VandeweyerDylan Daniels."

Verwante presentaties


Ads door Google