De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

BIVV-campagnes 2011 Floris Merckx - Campagnemedewerker BIVV 15/03/2011.

Verwante presentaties


Presentatie over: "BIVV-campagnes 2011 Floris Merckx - Campagnemedewerker BIVV 15/03/2011."— Transcript van de presentatie:

1 BIVV-campagnes 2011 Floris Merckx - Campagnemedewerker BIVV 15/03/2011

2 Bob bekend niet altijd even aantrekkelijk In control ervaring vaste afspraak

3 Shift Bob Relevantie bij groep die breder is dan jongeren Niet enkel uitgaan Bob-rol actiever en meer fun Sterke reden om Bob te zijn

4 Bob is liefde Emotionele betekenis

5

6

7

8

9 Succes Bob steunt op handhaving 215.000 ademtests +11% VL -23% W -36% BXL Campagneaantal positieven 0,5 – 0,8 ‰ %aantal positieven > 0,8 ‰ %Totaal aantal positieven % 2009-2010 2.503 1,2 5.224 2,4 7.727 3,6 2010-2011 2.390 1,1 5.429 2,6 7.819 3,7

10 Valentijnsactie

11 Communicatieaanpak ‘Killers’ Doelgroepen Combinatie met handhaving Gedeelde visie Informatie Responsabilisering Participatie / Engagement

12 COMMUNICATIE PLATFORM GO FOR ZERO BOB GSM GPS GORDELDRUGS WEEKENDO NGEVAL SNEL- HEID ROAD SAFETY@W ORK PARTICIPATIE DOOR WEGGEBRUIKERS EN ALLE PARTNERS Communicatiestrategie

13

14

15

16

17

18

19 Radio Verkeersinfo sponsoring -VRT -RTBF

20

21

22 Dag Zonder Ongevallen 28/3 Eerste climax Nationale oproep veilig rijgedrag Enorme media-aandacht VRT en RTBF op 27/3 Verhogen aantal handtekeningen online Terreinacties Ludieke sensibilisering langs autosnelwegen en stadscentra Testparcours (bvb. al sms-end rijden) Grootschalige actie!

23 Motorrijders kwetsbaar in het verkeer Dodelijkste ongevallen perceptiefout automobilist

24 Zijdelingse aanrijding Kruispunten met voorrangsregel

25 Oproep aan motorrijder “Anticipeer…!” op de automobilist laat je niet verrassen onvoorziene obstakels wegmarkeringen, riooldeksels, …

26 Campagne BIVV en motorfederaties april 2011

27 Display met geluidseffect Speelt in op verrassingseffect Campagneboodschap “anticipeer”

28 Print advertenties in belangrijkste motormagazines

29 Online webpagina Game met wedstrijdelement speler anticipeert op specifieke verkeerssituaties verspreid via Facebook, enz.

30 Bannering op belangrijkste motorwebsites en fora Linkt door naar webpagina met online game

31 Gadget: removable sticker Met campagneboodschap en verwijzing website

32 Contact Floris Merckx floris.merckx@bivv.be 02/244.15.01


Download ppt "BIVV-campagnes 2011 Floris Merckx - Campagnemedewerker BIVV 15/03/2011."

Verwante presentaties


Ads door Google