De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Iron man 3. Entertainment. Trends: brand/product placement Deze worden overweldigend toegepast, audi “When Tony Stark's world is torn apart by a formidable.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Iron man 3. Entertainment. Trends: brand/product placement Deze worden overweldigend toegepast, audi “When Tony Stark's world is torn apart by a formidable."— Transcript van de presentatie:

1

2 Iron man 3. Entertainment. Trends: brand/product placement Deze worden overweldigend toegepast, audi “When Tony Stark's world is torn apart by a formidable terrorist called the Mandarin, he starts an odyssey of rebuilding and retribution.” Met: Robert Downey Jr., Gwyneth Paltrow & Don Cheadle. IMDb rating: 7.7

3 Audi Tony rijdt nog steeds in een audi R8, deze keer een R8 e-tron. het eerste elektrische prototype sportwagen van audi. Zijn vrouw rijdt in een audi S7.

4

5 Fred Perry Een merk wat eigenlijk weinig tot nooit sluikreclame plaatst. Hier draagt James Rhodes (Don Cheadle) een “twin tripped shirt”

6 Initium Eyewear Nog nooit van gehoord, zeer aparte modellen zonnebril ook. Past wel goed bij het stijltje en de audi’s.

7 TCL Volslagen onbekend merk, het valt ook niet heel erg op maar de mobiel en tv zijn van het merk TCL.

8 Dora the explorer Ja deze is natuurlijk niet te missen. Als Tony verdwaald ergens terecht komt vraagt hij een jongetje om een horloge, en die geeft hem een dora horloge. Verderop in de film worden er nog grappen over gemaakt. Note: het is een limited edition.


Download ppt "Iron man 3. Entertainment. Trends: brand/product placement Deze worden overweldigend toegepast, audi “When Tony Stark's world is torn apart by a formidable."

Verwante presentaties


Ads door Google