Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJeroen Gerritsen Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
2
Wie van ons wist op zijn 15de met welke partner hij/zij door het leven zou gaan? Wie van ons wist op zijn 20ste wie zijn huidige werkgever zou zijn? 3 jaar geleden kende ik de meeste mensen die hier vandaag aan tafel zitten niet.
3
Rechter hersenhelft Linker hersenhelft Toch werken we vandaag samen Waarom? Voelen, intuïtie, … Denken, nadenken, kennis opdoen, … Think Touch
4
Think Behoefte / staat open voor Selectiecriteria Zoekt of laat op u afkomen Touch Goed gevoel Verwachtingen ‘Het klikt’ –Stijl –Persoonlijkheid –Waarden –… Het ‘Cupido’-effect
5
Elkaar beter leren kennen –Investeren in groei –Positieve ervaringen –Negatieve ervaringen –Meerwaarde | comfort
6
Anrico AZ Sint-Maarten BOIC (Punta Linea) DVV Verzekeringen Fairtec Human Challenge Inner Change Kluwer Kluwer Opleidingen Mederi Portima (Gramma) Pro-Pay PS_Testware Qcs|rewarding Result Securex VS&P WTCM-CRIF (Gramma)
7
3 jaar Think and Touch Lessons learned
8
Streven naar Olympisch minimum Ervaring Kennis en vaardigheden –Advies –Creatie –Projectmanagement –Training Partner voor marketing, interne en externe communicatie Niet onderscheidend
9
Wat typeert Think and Touch? Sterke focus –Bedrijven en organisaties uit de dienstverlenende sector –Bedrijven en organisaties die bijdragen tot persoonlijke of bedrijfsefficiëntie All-round –Behoeften -> oplossing -> media
10
Wat typeert Think and Touch? Betrokkenheid –Sector –Doelstellingen –Meedenken | spiegel voorhouden Respect –Klant en mezelf –Klant en zijn/haar klant
11
Enthousiast Pragmatisch Kennis delen
12
Het doel: –Via een verhoogde marketing- en communicatie-efficiëntie bijdragen tot de realisatie van uw organisatiedoelstellingen De weg: –Think and Touch … your customer
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.