Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGabriël Lambrechts Laatst gewijzigd meer dan 9 jaar geleden
1
NAH wat nahdien?
2
NAH kort en bondig Niet aangeboren Persoonlijkheidsveranderingen Motorische veranderingen Aanpassing omgeving Niet het einde! Maar… wat nahdien?
3
Campagne onderverdeling 1. Het sociale luik 2. Het startmoment 3. Het online luik 4. Het offline luik
4
Het sociale luik Doelgroep: Vlaanderen en alledaagse werkende mensen (+20 jaar)
5
NAH in beeld: Helm NAH kan elke werkende mens overkomen Bewustzijn creëren Symbool voor ‘kwetsbaarheid’ en tegelijk ‘breindankbaarheid’ In geen geval angst-boodschap overbrengen Omkering van gewoonten: Helm in dagdagelijkse situaties Doodgewone beroepen, doodgewone mensen, maar mét helm
6
Het startmoment Persconferentie: lancering app en website bekend maken Persbericht
7
Het online luik 1. Digitale applicatie (App) 2. Website: www.watnahdien.bewww.watnahdien.be 3. Sociale media : Facebook – www.facebook.be/watnahdienwww.facebook.be/watnahdien
8
App Picture jezelf en je vriendin met een zotte helm Werking: 1. Trek een foto van je hoofd 2. Gebruik de App om een helm erop te photoshoppen 3. Gebruik de tools in de App om van kleur en motief te veranderen
9
Website OF stuur een foto van jou en je vrienden naar www..watnahdien.be Uitzicht: thematische tabbladen: nahbestaanden nahpraten nahbijheid nahzinderen
10
Sociale media Facebook: www.facebook.be/watnahdienwww.facebook.be/watnahdien De foto’s van de App zullen hier net als op de website gepost worden Dit is gemakkelijk te delen en heeft een groot bereik ROI: gemakkelijk te bekijken hoeveel likes er zijn behaald, hoeveel bezoeken de pagina heeft gehad en schetst een beeld van de reacties
11
Het offline luik Crossmediale campagne 1. Affiches 2. Televisie 3. Radio
12
Affiches Affichage in Vlaanderen Op 200 bussen 130.000 euro vier weken
13
Affiche
14
Televisie Boegbeeld Clara Cleymans Campagne-opening via persconferentie en voor het grote publiek via Café Corsari Ideale gelegenheid om helm te introduceren Mogelijke zenders: één VTM
15
Radio Mogelijke zender: Radio 2: 30 seconden spot door de week voor vier weken Kost: minstens 15.000 euro per week
16
Radiospot voorstel Radio-optreden Clara Cleymans - Ornelis & Rogiers ochtendshow - Wim Oosterlinck Showtime - De ochtend radio 1 - De madammen radio 2 (reportage) Radioclip. Zelfde situatie als filmpje op de webite. ‘gelukkig gezin, veel kabaal van lachende kinderen, mama roept kinderen om te eten, kinderen zagen ‘roep papa mama, waar is papa, papaaa’. Vrouw roept man die boven zit te werken. Plots stil op de achtergrond en vrouw getuigt met serene stem ‘daar vond ik mijn man. Uitgeschoven in de badkamer. Verkeerd neergekomen met zijn hoofd. NAH was de diagnose. Een niet aangeboren hersenaandoening. Verlamd vanaf zijn middel. Onze kinderen hebben nu een andere papa. Voetballen met hem zullen ze nooit nog. Dat was lange tijd onaanvaardbaar. Maar ondertussen zijn we weer zijn gelukkig. We focussen op wat wel nog kan. En dat is veel. Heel veel.’ “Herken je dit verhaal, of wil je meer weten over NAH. Surf dan naar www. watnahdien.be. Doe mee met onze prijsvraag en win een dag achter de schermen van ‘de ridder’
17
Onze campagne Wat nahdien? Helm Crossmediaal Televisie Website Affiches Radio facebook
18
Website www.watnahdien.be thematische tabbladen: nahbestaanden nahpraten nahbijheid nahzinderen Filmpje Rumour about the brand = prijsvraag aan filmpje koppelen prijs: dag achter de schermen bij ‘de ridder’ kans maken op prijs = delen op facebook
19
Affiches Doodgewone beroepen, doodgewone mensen, maar mét helm. Cliché beelden - norse boekhouder - heel oud, schattig wc-vrouwtje - bekende acteur op een set - beenhouwer in witte schort
20
WAT NAHDIEN? Is nu een bekende campagne. Dankzij de app is er een modern aspect voor de digitale wereld Onze cross-mediale campagne bereikt de volledige doelgroep. Opdracht geslaagd!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.