Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdDina Lemmens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
R E S E A R C H
3
Doel - Je weet waarom research doen nuttig en noodzakelijk is - Je hebt (in overleg) een onderwerp gekozen voor jouw immersive space - Nieuwe opdracht: start research
4
Agenda - Introductie research - Voorbeelden - Korte pauze - Nieuwe opdracht - Werken in de klas - Individuele besprekingen
6
Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen
7
Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden
8
Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent
9
Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken (is niet hetzelfde als jatten)
10
Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit
11
Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit Te zorgen dat je werk ‘klopt’
12
Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit Te zorgen dat je werk ‘klopt’
13
Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit Te zorgen dat je werk ‘klopt’ Je opdrachtgever te overtuigen van je grondige aanpak
14
Verzamelen van materiaal om: Op ideeën te komen Je visie op het onderwerp te verbreden Ervoor te zorgen dat je origineel bent Dingen van anderen leren / afkijken Je verder te helpen als je ‘vast’ zit Te zorgen dat je werk ‘klopt’ Je opdrachtgever te overtuigen van je grondige aanpak Bruikbaar materiaal te hebben
15
Gebruik bij je research … je mindmap(s) … je ABC brainstorm … search engines … social media (ken je storify.com?) … bladen, films, literatuur, etc.
16
Bezoek: winkels mediacentra tentoonstellingen / musea / galeries Raadpleeg: deskundigen
17
Verzamel: Afbeeldingen Beschrijvingen Visies (bijv. uit artikelen, interviews, etc.) Spullen Geluiden álles wat er maar mee te maken heeft
18
moodboard
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.