De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Return to Sender Retourneren bij verkopen via internet vanuit technisch bedrijfskundig oogpunt Annella Slob Faculteit IE&IS Technische Bedrijfskunde Annella.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Return to Sender Retourneren bij verkopen via internet vanuit technisch bedrijfskundig oogpunt Annella Slob Faculteit IE&IS Technische Bedrijfskunde Annella."— Transcript van de presentatie:

1 Return to Sender Retourneren bij verkopen via internet vanuit technisch bedrijfskundig oogpunt Annella Slob Faculteit IE&IS Technische Bedrijfskunde Annella Slob Faculteit IE&IS Technische Bedrijfskunde

2 Voorbeelden Dell.com (zoek: return; consumenten;services & oplossingen;business services; bepalingen en voorwaarden van verkoop) Amazon.com

3 Wat zijn de aandachtspunten? Doel/redenen Processen Organisatie Planning & Besturing lnformatie Bedrijfseconomie

4 Processen gerelateerd aan retourneren Vraag: Noem vijf processen die direct gerelateerd zijn aan het retourneren en vier processen die indirect gerelateerd zijn aan het retourneren.

5 Hoe moet dit allemaal georganiseerd worden? Taken en functies definiëren Controle op processen Organisatiestructuur Human Performance Management Informatiesystemen

6 Bedrijfseconomie Retour of niet? Berekening verwachte bedrijfseconomische baten en lasten. Hiervoor o.a. nodig: opstellen wiskundig model verzamelen gegevens schrijven en implementeren computerprogramma gevoeligheidsanalyse uitvoeren

7 Conclusie Elk bedrijfskundig probleem kent vele, ook belangrijke technische aspecten die samen moeten worden bekeken in een totale context om tot een goede beslissing /echte, structurele oplossing te komen.


Download ppt "Return to Sender Retourneren bij verkopen via internet vanuit technisch bedrijfskundig oogpunt Annella Slob Faculteit IE&IS Technische Bedrijfskunde Annella."

Verwante presentaties


Ads door Google