Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdChrista Verbeek Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Return to Sender Retourneren bij verkopen via internet vanuit technisch bedrijfskundig oogpunt Annella Slob Faculteit IE&IS Technische Bedrijfskunde Annella Slob Faculteit IE&IS Technische Bedrijfskunde
2
Voorbeelden Dell.com (zoek: return; consumenten;services & oplossingen;business services; bepalingen en voorwaarden van verkoop) Amazon.com
3
Wat zijn de aandachtspunten? Doel/redenen Processen Organisatie Planning & Besturing lnformatie Bedrijfseconomie
4
Processen gerelateerd aan retourneren Vraag: Noem vijf processen die direct gerelateerd zijn aan het retourneren en vier processen die indirect gerelateerd zijn aan het retourneren.
5
Hoe moet dit allemaal georganiseerd worden? Taken en functies definiëren Controle op processen Organisatiestructuur Human Performance Management Informatiesystemen
6
Bedrijfseconomie Retour of niet? Berekening verwachte bedrijfseconomische baten en lasten. Hiervoor o.a. nodig: opstellen wiskundig model verzamelen gegevens schrijven en implementeren computerprogramma gevoeligheidsanalyse uitvoeren
7
Conclusie Elk bedrijfskundig probleem kent vele, ook belangrijke technische aspecten die samen moeten worden bekeken in een totale context om tot een goede beslissing /echte, structurele oplossing te komen.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.