Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Strategie en positionering
Transafe Strategie en positionering Marcel Kind Transafe B.V. Content is for training purposes
2
www.transafe.info Producten / Diensten Safety Advisor
ADN/ADR/RID/IMDG; Audits & Inspections; TMSA auditing; Management Systems; Classification of DG; Software solutions; Assistance & support; A&D-testing; Training & education.
3
Bio Transafe TRANSAFE is een volledig onafhankelijke dienstverlener voor de maritieme industrie, terminals en aanverwante bedrijven. De dienstverlening focused zich op het ontzorgen, ondersteunen en continue verbeteren van bedrijfsprocessen welke gerelateerd zijn aan veiligheid, gezondheid, welzijn, milieu, kwaliteit en beveiliging!
4
Strategie & Positionering van een binnenvaartbedrijf
BESTE OPLOSSINGEN OP BASIS VAN KLANTBEHOEFTE, ‘BEST PRACTICE’, INNOVATIE EN WETTELIJKE REGELGEVING. PROFESSIONALS VOOR DE SECTOREN; TERMINALS, OFFSHORE EN BINNENVAART. PROFESSIONALS VOOR DE SECTOREN; TERMINALS, OFFSHORE ENBINNENVAART.
5
Strategie
6
Strategie Strategie van een bedrijf afhankelijk van:
Missie en competenties Wat wil het bedrijf bereiken? Welke competenties zijn aanwezig en nodig? Materiaal / Technologie Welk materiaal heeft men tot zijn beschikking? Waar wil men in investeren?
7
Strategie Strategie van een bedrijf afhankelijk van:
Markt Hoe ziet de bedrijfskolom eruit? Hoe wil men zich positioneren in deze bedrijfskolom? Concurrentie Hoe onderscheidend is het bedrijf? Hoe blijft men de concurrentie voor?
8
Strategie Strategie van een bedrijf afhankelijk van:
Externe randvoorwaarden Eisen klanten Wet- en regelgeving Economische vooruitzichten
9
Strategie Strategie van een bedrijf afhankelijk van:
Interne randvoorwaarden Organisatie Personeel Kwaliteit Automatisering
10
De klant van de binnenvaart
PROFESSIONALS VOOR DE SECTOREN; TERMINALS, OFFSHORE EN BINNENVAART. PROFESSIONALS VOOR DE SECTOREN; TERMINALS, OFFSHORE ENBINNENVAART.
11
Strategie Wat wil de klant van de binnenvaart: Vervoerszekerheid
Informatie verstrekking Kwaliteit Added value
12
BESTE OPLOSSINGEN OP BASIS VAN KLANTBEHOEFTE, ‘BEST PRACTICE’, INNOVATIE EN WETTELIJKE REGELGEVING.
PROFESSIONALS VOOR DE SECTOREN; TERMINALS, OFFSHORE EN BINNENVAART. PROCESVERBETERING OP HET GEBIED VAN; VEILIGHEID, GEZONDHEID, WELZIJN, MILIEU, KWALITEIT EN BEVEILIGING. VAN EEN ENKELE INSPECTIE TOT EEN VOLLEDIGE SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA). ONAFHANKELIJKE MARKTLEIDER MET INNOVATIEVE DIENSTVERLENING VOOR DE MARITIEME SECTOR. Toekomst PROFESSIONALS VOOR DE SECTOREN; TERMINALS, OFFSHORE ENBINNENVAART.
13
Toekomst Wat gaat een rol spelen in de toekomst: Sustainability
Performance schepen inzichtelijk maken Koppelen Data – Big Data
14
Afsluiting “Bedankt voor uw aandacht!!
PROFESSIONALS VOOR DE SECTOREN; TERMINALS, OFFSHORE EN BINNENVAART. BESTE OPLOSSINGEN OP BASIS VAN KLANTBEHOEFTE, ‘BEST PRACTICE’, INNOVATIE EN WETTELIJKE REGELGEVING. VAN EEN ENKELE INSPECTIE TOT EEN VOLLEDIGE SERVICE LEVEL AGREEMENT (SLA). ONAFHANKELIJKE MARKTLEIDER MET INNOVATIEVE DIENSTVERLENING VOOR DE MARITIEME SECTOR. PROFESSIONALS VOOR DE SECTOREN; TERMINALS, OFFSHORE ENBINNENVAART. Afsluiting “Bedankt voor uw aandacht!!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.