De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR.

Verwante presentaties


Presentatie over: "De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR."— Transcript van de presentatie:

1 De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

2 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPT HET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Delen van kennis Interactie Social Media TED

3 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 “Kennis delen is het nieuwe vermenigvuldigen” - Trendwatcher Lieke Lamb HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

4 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Interactief boek Met als doel: Delen van kennis

5 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPT Interactie Crossmediaal Persoonlijke touch Best practices PR Gadget HET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Interactief boek Met als doel: Delen van kennis

6 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Wisselwerking: Offline Online kanalen  Het boek linkt naar online aanvullende content d.m.v. Layar  De online content linkt naar het boek PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

7 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Layar PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

8 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Layar PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

9 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Van PRINT naar PIXEL PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

10 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK  Over het boek  Over Jordie  Co-Auteurs  Preview (Open content)  Meer (Gesloten content)  Reageer (Interactie)  Contact  Bestel  Social Media  Inlog mogelijkheid PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

11 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Gesloten Content Wisselwerking Online Offline Content PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

12 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Forte Solutions krijgt eigen gezicht Meer bereik met gastbloggers Best practices Boek wordt gadget Meer bekendheid binnen en buiten Netwerk PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

13 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Vormgeving

14 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK  Kleurkeuze  Stijlelementen  Cover  Vernieuwend PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Vormgeving

15 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Visitekaartje met Layar PR MARKETING Stuur de juiste content naar de juiste persoon 3 verschillende visitekaartjes Verspreid op beurzen, seminars, binnen je netwerk. CONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

16 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK En verder... PR MARKETING Persberichten uitsturen naar relevante pers Interviews geven over het boek Het boek promoten op beurzen en seminars Samenwerkingen opzetten met relevante Bloggers en journalisten CONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

17 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Sturen van content PR MARKETING Open ContentAfgesloten Content Verspreiden via  Visitekaartjes  Facebook  Twitter  Website  Seminar Verspreiden via  Boek  Inloggen op site CONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

18 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Content verspreiden PR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES

19 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES In het aankoopbedrag van het boek moeten de volgende kosten gedekt zijn  Productie kosten  Arbeid  Layar  Winstmarge Het boek kost €X,- waarvoor de gebruiker het boek en de gesloten content ontvangt. Kosten

20 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEKPR MARKETINGCONTENTWELKOMVERDIENMODELHET SUCCES Forte Solutions  Nieuwswaarde Gratis Publiciteit Meer bereik Meer opdrachten  Groter Database binnen Facilitair Management & Inkoop  Nieuwe Content voor het boek & nieuwe gastbloggers Uitgeverij Weka  Winstmarge van het boek.  Nieuwe vorm van boeken uitgeven  Nieuwswaarde Gratis Publiciteit Meer bereik Nieuwe klanten  Profiteren Database binnen Facilitair Management & Inkoop Wat krijg je er voor terug

21 De trend Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TREND Duurzame verandering PRINT 2.0 HET CONCEPTHET BOEK Het Succes PR MARKETINGCONTENTWELKOM Informatie wordt gedeeld Gemakkelijk te verspreiden Bevat nieuwswaarde voor pers Forte Solutions krijgt een (nieuw) verhaal Mooi PR gadget PR op lange termijn VERDIENMODELHET SUCCES


Download ppt "De trend Duurzame verandering PRINT 2.0 Op weg naar duurzame verandering en vernieuwing binnen Facilitair Management & Inkoop DE TRENDHET CONCEPTHET BOEKPR."

Verwante presentaties


Ads door Google