Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdFranciscus Vermeiren Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Stabilisatie versus Innovatie
Onderwijscommissie SBHFL
2
Jeroen Bosch Ziekenhuis
Introductie Jean Marc Reinold Jeroen Bosch Ziekenhuis
3
Waarom voor mij de onderwijscommissie?
Ontwikkelingen binnen de eigen hartfunctie afdeling Inbedding van de hartfunctie opleiding eigen afdeling
4
De onderwijscommissie
Vakinhoud deskundige Project coördinator LOI Docent Deltion College SBHFL
5
Vakinhoudelijke leden
De commissieleden hebben ieder hun eigen achtergrond 4 uitstroom-richtingen te weten, cardio-implantaten, echocardiografie, hartkatheterisatie of Holteranalyse De eerste 2 leerjaren van de opleiding hartfunctie laborant
6
Doelstelling onderwijscommissie
Het bewaken van de inhoudelijke aspecten van de opleiding (o.a. de lesstof) verantwoordelijk voor de bewaking van de samenhang en samenstelling hartfunctie opleiding (advisering LOI en bestuur SBHFL)
7
Stabilisatie Completeren lesmateriaal (hartkatheterisatie)
Daarnaast zorg dragen voor het aanvullen leden onderwijscommissie Start herziening (eerste / tweede leerjaar) Praktijk opleiding boeken (POB’s)
8
1. Completeren lesmateriaal HK
De uitstroomvariant hartkatheterisatie was nog niet voldoende uitgewerkt en werd als eerste opgepakt Praktijk opleiding boek (POB) Praktijkexamen hartkatheterisatie boek
9
2. Aanvullen onderwijscommissie
Volwaardige onderwijscommissie Cardio – implantaten
10
3. Start herziening Eerste / tweede leerjaar POB’s
11
4. POB’s POB’s eerste en tweede leerjaar, leidraad voor de herziening uitstroom varianten Koppeling Theorie / praktijk Afronding dit voorjaar
12
Innovatie Toevoegen opdracht kwaliteit
Praktijkexamens alle uitstroomvarianten in een ander ziekenhuis Lesdagen derde leerjaar
13
Praktijkopdracht kwaliteit
14
Praktijkexamens
15
Lesdagen derde leerjaar
16
Bedankt voor de aandacht
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.