De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Bijeenkomst colleges 15 februari 2011

Verwante presentaties


Presentatie over: "Bijeenkomst colleges 15 februari 2011"— Transcript van de presentatie:

1 Bijeenkomst colleges 15 februari 2011

2 Even voorstellen Mardiek Voorneveld directeur (sinds 11 oktober 2010) Bureau Toerisme Laag Holland

3 Bureau Toerisme Laag Holland
samenwerkingsverband gemeenten -Waterland, Purmerend, Zeevang, Beemster-

4 Organisatiestructuur
Raad van Toezicht directeur / coördinator uitvoerende externe partijen Raad van Advies ondersteuning lokale platforms en ondernemers

5 meer toeristen/recreanten
Wat willen we bereiken meer toeristen/recreanten langer verblijf besteding omhoog

6 duidelijke doelgroep een goed product marketing strategie
Wat hebben we nodig duidelijke doelgroep een goed product marketing strategie

7 -bewoners ambassadeurs maken- -aansluiten bij bestaande campagnes-
Doelgroep voor 2011 70% van activiteiten richten op bewoner en zijn bezoekers en toeristen die al in de regio zijn -bewoners ambassadeurs maken- 30% van activiteiten richten op toeristen en recreanten van buiten de regio -aansluiten bij bestaande campagnes-

8 Een goed product kwaliteit toegankelijkheid/duidelijkheid verbinden
-toeristische informatie verbeteren- toegankelijkheid/duidelijkheid -producten beter ontsluiten voor toerist- verbinden -regionaal producten/ondernemers verbinden-

9 Producten met ondernemers
ondernemers verbinden ondernemers verantwoordelijk maken ondernemers mee laten financieren

10 Regionale arrangementen (LowLeveler)
Fietsroute vanuit Purmerend naar Monnickendam kaasboer Monnickendam bakker Purmerend theetuin fietsverhuur Purmerend

11 I -Tour

12 Marketing strategie regionaal geraamte bouwen met ondernemers
producten breed uitzetten in de regio gebruikmaken van ondernemers en vvv’s doelgroep interesseren promotie op regionaal en later landelijk niveau doelgroep activeren spin-off op

13 zoveel mogelijk distributie punten
Low leveler fiets bootjes lunch vrienden/familie triggeren d.m.v. ansichtkaart en social media I- Tour logiesgids info punten onder- nemers interesse via media zoveel mogelijk distributie punten laagholland.com doelgroep activeren product doelgroep info punten onder- nemers

14 Dank voor uw aandacht Bureau Toerisme Laag Holland Waterlandlaan RS Purmerend


Download ppt "Bijeenkomst colleges 15 februari 2011"

Verwante presentaties


Ads door Google