Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGuus Brabander Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Waar staat PIM voor ? Themasessies Special eventsKennis Werkgroepen Netwerken Innovatie Rene Repko, Marketeer of the Year 2008
3
Waar staat PIM voor ? Inhoudelijke vernieuwing vakgebied Kennisontwikkeling en verspreiding Platform voor marketing initiatieven Marketeers fysiek bij elkaar brengen
4
Snelst groeiende marketing netwerk van Nederland! Offline community Kennis uitwisselingsplatform 9 Themasessies 3 Jaarlijkse prijzen 800 Individuele leden 50 Bedrijfsleden leden 6 Hoofdsponsoren 8.000 Nieuwsbrieflezers
5
Het PIM lidmaatschap Op de hoogte blijven van nieuwe ontwikkelingen Korting op PIM thema-sessies Gratis bijwonen: –Marketeer of the year verkiezing –Bijwonen uitreiking Marketing literatuurprijs –Bijwonen uitreiking Marketing Wetenschapsprijs Gratis deelname aan werkgroepen Jaarlijks Marketing trendrapport Netwerken (Prospects, Klanten, Universiteiten, Pers, Collega´s, Concurrenten, Consultants en Partners) Abonnement Vakbladen: Marketing Tribune, Emerce Steunen vernieuwing in het Marketing Vakgebied Emerce
6
Hoofdsponsoren
7
Bedrijfsleden
8
www.marketingkalender.nl
9
PIM en Kennisontwikkeling
10
Prof. dr. Henry Robben Prof. dr. Rudy Moenaert Arend-Jan Nijhuis Peter Gouw Members Only Session 5: (beyond) Blue Ocean Strategie vraagt om: visionair denken, buiten de kaders kunnen en willen denken, het slim combineren van rationaliteit en intuïtie en een gerichte veranderaanpak. 25 maart 2010 – Leiderdorp + VERVOLG!! Session 6: Metrics maters Wanneer en hoe gaan marketeers eindelijk aan de slag om zich meetbaar te maken. Het verstoppertje spelen is over. 17 juni 2010 – Lelystad (incl. BBQ) Session 7: Gaining Momentum in No Compromise Strategy Wie lukt het om echt onderscheidend te zijn. Het hoe en waarom van een concurrentieel voordeel. 23 september 2010 – Utrecht Session 8: Spiritual Marketing Een sessie die u nooit meer gaat vergeten. Special guest Paul Blot gaat u meenemen naar plekken waar u nog nooit bent geweest. 25 november 2010 – Utrecht Marketing Strategy Network (MSN) Power cases Top insights Inhoudelijk Harde discussies
11
Activiteiten PIM kennisontwikkeling MBO niveau (ECABO, MBO College) HBO (o.a.Hogeschool Utrecht) Universitair (VU,Wetenschapsprijs) Post HBO/Doctoraal onderwijs - Digital Marketing Leergang (met IAB/MEC) - Customer Experience & Contact Center Management - Cross media DM (DDMA) - Binnenkort campagne management opleiding
12
Samen met: CRM Association, en Beeckestijn Top CRM opleiding voor CRM-ers/marketeers met CRM-ervaring 10 avonden (16.00 – 21.00 uur) Met medewerking van hoogleraren diverse Nederlandse Universiteiten (Tilburg, Delft, Groningen) Opleiding start 13 oktober Universiteit van Utrecht 10% korting voor PIM/CRM A/MEC leden Post Doctorale opleiding CRM Hoofddocenten : Wil Wurtz en Egbert Jan van Bel Meer informatie: www.beeckestijn.org
13
Parttime Master of Science in Marketing (VU) “State-of-the-art” visie op marketing en marketingonderzoek Verzamelen en analyseren van trends, marktinformatie en gedrag Vertaling naar marketingstrategie, klantwaarde en innovatie B2C & B2B, online & offline marketing Interactieve colleges, gericht op leren met en van elkaar Netwerk van marketingprofessionals en –docenten www.feweb.vu.nl/ptmaster.marketing Wat beweegt mensen, markten en organisaties? Nieuw
14
Contextmapping & Co-creatie Context en beleving van klanten als uitgangspunt voor innovatie 16.30 Positionering Centraal Beheer Achmea Marjanne Mulder, Communicatie-manager. Innovatieprogramma Ondernemer centraal Annet Hennink Context Mapping Prof. dr. Pieter Jan Stappers Pauze Co-creatie Marius Woldberg - Innovatiemanager Service innovatie Annet Hennink, Concept en Propositie Ontwikkelaar Vragen, Discussie 20.00 Borrel
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.