Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdAdriaan Jonker Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie
2
Guerrilla marketing - Definitie volgens Hospes
“Een strategisch doordachte overval via een onconventioneel medium, die op een onvoorspelbaar moment, op een originele relevante manier en op het juiste moment bij de juiste doelgroep sympathie en een onvergetelijk wow effect opwekt voor een merk, mening, dienst of product.” Pagina 108 van Boekje Cor Hospes
3
Guerrilla marketing - 6 Karakteristieken
Originaliteit (inhoud en mediakanaal) Het onverwachte, de verrassing (de overval) Creëren van bereik (buzz, media) Relevantie (gerelateerd aan kernwaarde merk) Spot on (juiste plaats, tijd, actualiteit) Sympathie bij doelgroep (WOW-effect)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.