De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie

Verwante presentaties


Presentatie over: "Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie"— Transcript van de presentatie:

1 Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie

2 Guerrilla marketing - Definitie volgens Hospes
“Een strategisch doordachte overval via een onconventioneel medium, die op een onvoorspelbaar moment, op een originele relevante manier en op het juiste moment bij de juiste doelgroep sympathie en een onvergetelijk wow effect opwekt voor een merk, mening, dienst of product.” Pagina 108 van Boekje Cor Hospes

3 Guerrilla marketing - 6 Karakteristieken
Originaliteit (inhoud en mediakanaal)‏ Het onverwachte, de verrassing (de overval)‏ Creëren van bereik (buzz, media)‏ Relevantie (gerelateerd aan kernwaarde merk)‏ Spot on (juiste plaats, tijd, actualiteit)‏ Sympathie bij doelgroep (WOW-effect)‏

4

5

6


Download ppt "Guerrilla Marketing Een originele invulling van de P van promotie"

Verwante presentaties


Ads door Google