Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdPatricia Jacobs Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Medewerkersdag 10 juli 2007 Afdelingen Communicatie
2
Doel van deze dag Kennismaken met collega’s uit vakgebied Terugkoppeling uit het atelier Besluiten KMD over de bespreekpunten Informatie over het vervolgtraject Gelegenheid tot vragenstellen Werkopdrachten
3
Middagprogramma ● 13.40 uurkennismakingsspel ● 14.00 uurterugkoppeling atelier ● 14.45 uurbesluiten Kwartiermakerdirectie ● 15.00 uurvragenronde ● 15.30 uursubgroepen ● 17.00 uurborrel
4
Uitkomsten Atelier Gé van Strien, voorzitter
5
Complimenten voor De enorme inzet van de atelierleden (Maarten, Chris, Cojan, Ivo, Peter, Marlies en José) en van de medewerkers achter de schermen Het aanleveren van steeds weer nieuwe gegevens (liefst gisteren) De verwerking van zeer veel stukken
6
Atelier activiteiten Bezoek aan servicedienst Rotterdam Conceptrapport Processen 23 / 24 april in Papendrecht Voorstel organisatievorm Adviezen over Plustaken Transitie Bespreekpunten
7
Eindrapport atelier - Vertaling van SCD missie, waarden en kwaliteitsindicatoren naar Communicatie - Productbeschrijvingen basispakket - Beschrijving Pluspakket bestuurscommunicatie en representatie - Afdelingsgrootte (25 + 14 voor basispakket) - Huisvesting en transitie (huisstijl) - Proces personeelsmagazine, gemeentenieuws, website
8
Advies atelier afd. structuur
9
Bespreekpunten Communicatie voor SCD zelf Raadscommunicatie Verder gaan met huisstijl Extra basispakket Dordt ook voor anderen? (extra) Plustaken: – Bestuurscommunicatie en representatie – Internationale betrekkingen – PR & Marketing
10
Uitkomsten beraad kwartiermakerdirectie Ben Kokx, projectleider
11
Koppeling van werkzaamheden in het advies en beleidsproces in twee clusters. Hier aan zijn, per cluster, de met het proces verband houdende uitvoerende en ondersteunende werkzaamheden toegevoegd. Clustering van werkzaamheden in het proces van administratie en gegevensbeheer Clustering van werkzaamheden die te maken hebben met gebouw en werkplekinrichting en kantoorautomatisering Organogram Servicecentrum Drechtsteden Accountmanagement serviceplein en telefoonbalie Bedrijfsvoering salarisadministratie, financiële administratie Verzekeringsportefeuille DIV, BAS/MID Administratie en gegevensbeheer gebouw, restaurant telefoon, voorzieningen werkplekinrichting, beheer helpdesk, netwerkbeheer Gebouw en Infrastructuur p-beleid en advies, LCD juridisch advies, vertegenwoor- diging, bezwaar en beroep, aansprakelijkheid, inkoop Advies en Beleid 1 comm advies en begeleiding middelen en ondersteuning inform en autom. advies AO/IC Advies en Beleid 2 en Plustaken Directeur SCD
12
Belangrijkste elementen Hoofdlijnen advies overgenomen Accountmanagement overal anders geregeld Twee service-eenheden communicatie Raadscommunicatie bij bestuurscommunicatie Geen nieuw aanbod op pluspakketten nu Communicatie voor SCD zit in formatie, maar uitbreiding vanwege extra behoefte bekijken Uniformeren huisstijlsjablonen is project I-plan
13
Hoe verder met inrichting SCD Personele kant – O&F-rapport, functieboek, was-wordt-tabel – Plaatsingsprocedure Inrichting service-eenheden – Onder leiding van kwartiermaker – Inregelen dienstverlening, werkprocessen, interfaces, systemen en applicaties
14
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.