De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Multichannel Management Visie Werkpleinen

Verwante presentaties


Presentatie over: "Multichannel Management Visie Werkpleinen"— Transcript van de presentatie:

1 Multichannel Management Visie Werkpleinen
Werkgroep Multichanneling Werkconferentie G4-Werkbedrijf-G27

2 Multichanneling: niets bijzonders

3 Bespreekpunten Multi Channnel Management Visie Werkpleinen
Doelstelling 2015 Plateauplan Implementatie Vragen?

4 MCM Visie Werkpleinen De klant ervaart de Werk & Inkomendienstverlening als één logisch geheel! Extern gericht Extern gericht Intern gericht

5 De klant ervaart de dienstverlening als één logisch geheel!
Hoe organiseren we dit? Hoe organiseren we dit? Een plateaubenadering met drie niveaus

6 Plateaumodel MCM Klant Organisatie Ervaart de dienstverlening
als een logisch geheel. Ervaart via de kanalen geïntegreerde Klantprocessen. Klant Ervaart via de kanalen geïntegreerde Info&Advies Dienstverlening is over de kanalen geïntegreerd. Sluit naadloos aan op de backoffice van de organisaties. Dienstverlening obv nieuwe concepten die op de Werkpleinen, via Telefonie en Internet zijn geïmplementeerd Medewerkers werken geïntegreerd. 1 telefoonnummer voor klanten. Eensluidende toegang tot virtueel Werkplein. Organisatie

7 Plateaumodel MCM en Antwoord©

8 Implementatie plateau I
Werkpleinen: stap voor stap Randvoorwaardelijke faciliteiten

9 Werkpleinen Zeven stappenmodel MCM wordt gedeelde ambitie MT Werkplein
Foto maken Projectplan en mandaat incl. Telefonie visie Internet visie De routetoets Het reisplan Uitvoeren van het plan (implementeren) Evaluatie

10 Randvoorwaardelijk (1)
Resultaten Werkgroepen in samenhang met MCM brengen Keuze model Telefonie voor de Werkpleinen Binnen het Werkplein Uitbesteed aan de gemeente en/of Uitbesteed aan UWV Keuze model Internet Gemeente UWV en Werkbedrijf behouden eigen Website Aanvullend een uniform virtueel Werkplein ontwikkelen Wordt dit onderdeel van deze websites Werkpleinen behouden vrijheid websites te ontwikkelen

11 Randvoorwaardelijk (2)
Contentsysteem Informatie en Advies (Multichannel inzetbaar) Werkplein ICT systemen ontsluitbaar voor KCC-functie MCM Management Informatie Handleidingen, Workshops, cultuursessies etc.

12 Vragen? Of een filmpje

13 MCM vs projectgroepen

14 Apeldoorn

15 Voorbeeld Internet

16 Voorbeeld E-intake WW Melden Registratie Actieplan Afnemen diensten
Situatie/ behoefte analyse Voor- lichting E-intake Situatie/ behoefte analyse Voor- lichting Situatie/ behoefte analyse Voor- lichting Advies- gesprek Afspraak maken


Download ppt "Multichannel Management Visie Werkpleinen"

Verwante presentaties


Ads door Google