De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

EEN GEÏNTEGREERDE INTERFACE VOOR CALLCENTER(S) CallCtrl Jurrian Tromp Team 10.

Verwante presentaties


Presentatie over: "EEN GEÏNTEGREERDE INTERFACE VOOR CALLCENTER(S) CallCtrl Jurrian Tromp Team 10."— Transcript van de presentatie:

1 EEN GEÏNTEGREERDE INTERFACE VOOR CALLCENTER(S) CallCtrl Jurrian Tromp Team 10

2 Wat is CallCtrl? Call Center Control Interface voor verschillende medewerkers en managers van een helpdesk Overzichtelijk en beheersbaar en stuurbaar

3 Doelgroep Medewerkers en managers van een (technische) helpdesk Multi-tiered helpdesk  1 e tier: Informatie verzamelen & troubleshooting support  2 e tier: Geavanceerde specifieke support  3 e tier: Onderzoek & Ontwikkeling bugfixes

4 Maar werkt dat wel? Gemixte verantwoordelijkheid Veel overlap Onduidelijkheid

5 Klantvriendelijk? Klanten worden boos Voelen zich slecht en onjuist behandeld Moeten telkens opnieuw probleem vertellen

6 Oplossing? Betere integratie van verschillende tiers Beter management supervisie Betere en specifieke klanthulp Hoe? CallCtrl!

7 Nieuwe mogelijkheden Beter doorschakelen naar andere tier Capacity control  Human Resources User management Veel meer…

8 Volgende stappen Interview helpdesk

9 Vragen?


Download ppt "EEN GEÏNTEGREERDE INTERFACE VOOR CALLCENTER(S) CallCtrl Jurrian Tromp Team 10."

Verwante presentaties


Ads door Google