Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdFemke Vos Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
EEN GEÏNTEGREERDE INTERFACE VOOR CALLCENTER(S) CallCtrl Jurrian Tromp Team 10
2
Wat is CallCtrl? Call Center Control Interface voor verschillende medewerkers en managers van een helpdesk Overzichtelijk en beheersbaar en stuurbaar
3
Doelgroep Medewerkers en managers van een (technische) helpdesk Multi-tiered helpdesk 1 e tier: Informatie verzamelen & troubleshooting support 2 e tier: Geavanceerde specifieke support 3 e tier: Onderzoek & Ontwikkeling bugfixes
4
Maar werkt dat wel? Gemixte verantwoordelijkheid Veel overlap Onduidelijkheid
5
Klantvriendelijk? Klanten worden boos Voelen zich slecht en onjuist behandeld Moeten telkens opnieuw probleem vertellen
6
Oplossing? Betere integratie van verschillende tiers Beter management supervisie Betere en specifieke klanthulp Hoe? CallCtrl!
7
Nieuwe mogelijkheden Beter doorschakelen naar andere tier Capacity control Human Resources User management Veel meer…
8
Volgende stappen Interview helpdesk
9
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.