Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdGeert Maas Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Figuur 12.1 Basisstrategieën voor dienstverlening
2
Figuur 12.2 Model van Abell: What business are we in?
3
Voorbeelden van valuedrivers
4
Figuur 12.3 Positioneringskubus
5
Figuur 12.4 (a) Positioneringskubus verklaard
6
Figuur 12.4 (b) Positioneringskubus verklaard
7
Figuur 12.4 (c) Positioneringskubus verklaard
8
Figuur 12.4 (d) Positioneringskubus verklaard
9
Figuur 12.4 (e) Positioneringskubus verklaard
10
Figuur 12.4 (f) Positioneringskubus verklaard
11
Figuur 12.4 (g) Positioneringskubus verklaard
12
Tabel 12.1 Voornaamste toepassingen van positioneringsanalyse als diagnostisch hulpmiddel
13
Figuur 12.6 Het vijfkrachtenmodel van Porter
14
Figuur 12.7 Experience-model
15
Figuur 12.8 Positioneringskaart van de grootste hotels voor zakenreizigers in Belleville: service- versus prijsniveau (vóór de komst van nieuwe concurrenten)
16
Figuur 12.9 Positioneringskaart van de grootste hotels voor zakenreizigers in Belleville: locatie versus luxeniveau (vóór de komst van nieuwe concurrenten)
17
Figuur Positioneringskaart van de grootste hotels voor zakenreizigers in Belleville: service- versus prijsniveau (na de komst van nieuwe concurrenten)
18
Figuur Positioneringskaart van de grootste hotels voor zakenreizigers in Belleville: locatie versus luxeniveau (na de komst van nieuwe concurrenten)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.