De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Hoofdstuk 12 Public relations, sponsoring en regelgeving.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hoofdstuk 12 Public relations, sponsoring en regelgeving."— Transcript van de presentatie:

1 Hoofdstuk 12 Public relations, sponsoring en regelgeving

2 Leerdoelen Verhelderen welke rol de pr-afdeling speelt in samenspraak met de marketingafdeling. Begrijpen waarin verschillende stakeholders van de organisatie van elkaar verschillen. Gebruikmaken van goede-doelenmarketing en groene-marketingprogramma’s om klantentrouw op te bouwen. Werken met sponsorprogramma’s en eventmarketing om het corporate imago te versterken. Naleven van reclamewet- en regelgeving

3 Figuur 12.1 Pr-functies

4 Figuur 12.2 Stakeholders

5 Figuur 12.3 Voorbeelden van activiteiten die het corporate imago beïnvloeden

6 Figuur 12.4 Doelen die consumenten prefereren

7 Figuur 12.5 Consumenten gegroepeerd naar attitude jegens en steun aan groene marketing

8 Figuur 12.6 Schadebeperkende strategieën

9 Figuur 12.7 Elementen van een excuusstrategie

10 Figuur 12.8 Verdeling van marketinggelden bestemd voor sponsoring en evenementen

11 Tabel 12.1 Algemene reclamegegevens radio

12 Tabel 12.1 Vervolg

13 Tabel 12.2 Algemene reclamegegevens televisie


Download ppt "Hoofdstuk 12 Public relations, sponsoring en regelgeving."

Verwante presentaties


Ads door Google