Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdCamiel Kok Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
B O S A T L A S VAN ONDERGRONDS NEDERLAND
Henk Leenaers Lijn43 VOF
3
Waarom ‘ondergrond’?
4
Relevant maar onzichtbaar
5
Maatschappelijke acceptatie
6
Studenteninstroom
7
VN Internationaal Jaar van de Aarde
8
Waarom een Bosatlas?
9
Naamsbekendheid
10
Verkoopsucces exemplaren in 6 maanden
11
Onderwijsmarkt Toegang tot: 4.500 aardrijkskundeleraren
800 middelbare scholen 1.500 mediatheken
12
Media-aandacht
13
Wat maakt een atlas tot BOSATLAS?
14
De kunst van het weglaten
15
Verhalen in tekst en beeld
16
Infographics
17
Infographics
18
Volledigheid
19
3D
20
Kwaliteit
21
Impact
22
In het onderwijs Alle 800 middelbare scholen ontvingen een ‘klassenset’ van 15 exemplaren Onderwijspartners: LNV, Gasunie, RACM, Amsterdam, TNO/Deltares/RWS/Alterra Meegestuurd: poster, DVD, brochure, brief Nascholing docenten via het landelijk Centrum voor Educatieve Geografie
23
In de media Voorpagina NRC Trouw, Parool, Volkskrant, De Pers
Tros nieuwsradio, BNR, Wereldomroep Alle regionale kranten Tientallen vakbladen
24
In de sector 6.000 exemplaren via de boekhandel
7.000 exemplaren zakelijke verkoop Nominatie Keverling Buismanprijs Nominatie Schreuderprijs Gezamenlijk communiceren over sectorbrede issues
25
Wat komt er na deze Bosatlas?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.