Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdKarel Lenaerts Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Valbonne Commercial Agency Denken in versnellingen Commercial agent – Sales en klantcreatie Dirigent - Creatie regie Strategist - Advisering en coaching Counselor – Assesment en advies ervaring
2
Prestaties zoals ze zijn vaststellen - Pre-view strategische doelstellingen voor groei en continuïteit - Probleem identificatie, Bepaal de werkelijke pijn van de klant. - Situatiescan; focus op 1 probleem, resulterend in 1 oplossing - Business unit resultaatsscan. Indien performance achterblijft. - Assessment van het klantwaarde besef, her-positionering van het klantdenken; wie is de werkelijke klant? - Top-10 problemen check. Focus is projects en business units. Connecting performance Counselor – Assesment en advies ervaring
3
Visie en missie pre-view & re-view - Visie en missie meten op realisatie en nieuwe mogelijkheden. - Van neerwaartse omzet spiralen en verlies van klantenkring naar nieuwe wegen en opwaartse kracht. - Preview strategische groeidoelstellingen en scenarios. - Bepaal roadmap en plan van aanpak met haalbare tijdslijnen. - Maak de strategie schaalbaar voor aanpassingen in de looptijd. - Vertaal strategie naar productportfolios die klanten aantrekken. - Oplossingen vinden voor verhoging omzet en klantwaardering. Connecting vision Strategist - Advisering en coaching
4
Realiseren met succes resultaat -Ontwikkeling en beheersen slagkracht en uitvoering -Centrale creatie regie, portfolio en performance verwachtingen, engagement en control. –Meten welke waardecreatie feitelijk plaatsvind, en optimaliseren van klantwaardeketen. –Storming, Norming, Performing en Improving projecten. –De creatieve kracht om nieuwe concepten en ideeën te verwezenlijken tot waardevolle oplossingen. –Herontwerp product markt combinaties Connecting results Dirigent - Creatie regie
5
Omzet en groei resultaten – Portfolio van producten en services “klantgereed” maken – Meerwaarde creëren in oplossingen om klanten te trekken. – Het vinden van nieuwe klanten door strategische acquisitie. – Genereren van nieuwe commerciële ideeën voor groei. – Identificeer “white space opportunities” en maak daarin een commerciële propositie die klantvraag gaat stimuleren. – Commercial agent en broker voor technologie en services. – Broker in de verkoop van complete productlijnen en IP deals – Orchestratie om BID’s en RFP’s tot “winnerdeals “ te maken. Connecting customers Commercial agent – Sales en klantcreatie
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.