Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdNathan Smit Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Mid Year Assessment Van Guido Boogaard
2
Mijn Achtergrond Muziek Film - Componeren Spelen Muziekaal Gehoor
- Muziektheorie Interesse wekken Uitbalanceren Eigen wereld maken Scenario’s schrijven Teamwork “Visuele” skills Games
4
Mijn Veronderstelling:
Waarom Games? Mijn Veronderstelling: Muziek Film Interactie Game
5
Just Design it, Right?
6
? ? Muziek Film Interactie ? Game
7
Verhaallijn versus Gameplay?
ISA Verhaallijn versus Gameplay? Zijn gameplay en verhaallijn werkelijk zo gescheiden? En wat is de ideale manier om deze twee elementen zo synchroon mogelijk te laten lopen?
8
ISA Playtesting met bestaande spellen Research Interviews& Observatie
Prototype Prototype Verslag Prototype&Research Onderzoek met prototype
9
ISA Eerste deel van het verslag maken: +- 3 uur
Playtesting van bestaande spellen: uur Interviews& Observatie: uur Deel van het verslag maken: +- 5 uur Maken Prototype op basis van verslag: uur Onderzoek met Prototype: uur Verbeteren van Prototype tijdens onderzoek: uur Verder verslag maken: +- 7 uur
10
ISA Beoordeling? Op mijn Beredenering/Onderbouwingen
Op mijn Objectiviteit Op de werking van het prototype (Benadert het prototype echt wat het zou moeten doen en lopen verhaallijn en storyline werkelijk meer synchroon)
11
Andere punten waarin ik mezelf heb ontwikkeld:
Post Mortem Andere punten waarin ik mezelf heb ontwikkeld: Tekenen & Compositie Samenwerken Werken met een tijdslimiet Programmeren
12
Tekenen & Compositie
13
Portfolio Opdrachten
14
Portfolio Opdrachten Eindelijk heb ik iets als een eigen website
Portfolio 2 heeft een vreemde navigatie Programmeren ging me niet erg slecht af Maar blijkbaar ook niet uitzonderlijk goed Alles goed en op tijd af gekregen Doormiddel van nachtwerk
15
Het nut van het Design Proces
Rituelen Groepswerk Tijdsdruk Het nut van Observatie Het nut van het Design Proces
16
Rituelen Veel Brainstormsessies Veel gekibbel en dus stress
Compleet volgens de Design Thinking methode van T4T Te hoog gegrepen dus slechte afwerking Iedereen wilde zich inzetten Niet iedereen kon zich inzetten
17
Clickable
18
Clickable Actionscript 3 Geleerd, Denkwijze bevestigd
Echter maar een 6 bij de toets Methods of Development Ik heb er nog extra’s er in kunnen doen Echter te veel code voor een voor een G Een redelijk andersoortige gameplay Waar geen enkele vorm van onderzoek aan vooraf ging
19
Voor de rest - Andere vakken - Conquest in Terrovia - Droomwereld
- Dummygebruik - Maya - Muziek
20
Bronnen: De PowerPoint- Illustratiedatabase Mijn Mobieltje
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.