Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei
Days of Dutch Culture Collectieve pr Bijeenkomst 22 mei
2
Medewerkers Mirjam Flik, coördinator Mireille van Loon, pr en publiciteit Roman Gerasimov, agent in St Petersburg Arjen Barel, marketing-adviseur
3
Promotiestrategie Promotieplan
4
Promotiestrategie Uitdagingen Problemen
5
Promotiestrategie - Uitdagingen
Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten
6
Promotiestrategie - Uitdagingen
Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten Een compact aanbod in de tijd
7
Promotiestrategie - Uitdagingen
Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten Een compact aanbod in de tijd Deelname gevestigde kunstinstellingen in St Petersburg (o.a. Hermitage)
8
Promotiestrategie - Uitdagingen
Kwalitatief ijzersterke presentatie van Nederlandse Kunsten Een compact aanbod in de tijd Deelname gevestigde kunstinstellingen in St Petersburg (o.a. Hermitage) Feit dat het evenement past binnen het 300 jarig bestaan van St Petersburg
9
Promotiestrategie - Problemen
Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg
10
Promotiestrategie - Problemen
Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg Diversiteit van de programmering
11
Promotiestrategie - Problemen
Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg Diversiteit van de programmering Groot ander aanbod in St Petersburg
12
Promotiestrategie - Problemen
Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg Diversiteit van de programmering Groot ander aanbod in St Petersburg Veel verschillende instanties betrokken bij organisatie
13
Promotiestrategie - Problemen
Aanbod (uitvoerenden, gezelschappen) onbekend bij publiek in St Petersburg Diversiteit van de programmering Groot ander aanbod in St Petersburg Veel verschillende instanties betrokken bij organisatie Een relatief klein promotiebudget
14
Promotiestrategie - Samenvattend
Kwaliteitsimago
15
Promotiestrategie - Samenvattend
Kwaliteitsimago Merkwerking, ontwikkeling label
16
Promotiestrategie - Samenvattend
Kwaliteitsimago Merkwerking, ontwikkeling label Russisch agent
17
Promotieplan aandacht trekken, interesse wekken
18
Promotieplan aandacht trekken, interesse wekken wensen creëren
19
Promotieplan aandacht trekken, interesse wekken wensen creëren bezoeken faciliteren
20
Promotieplan - aandacht trekken,
interesse wekken affiches folders free cards folders deelnemers adverteren
21
Promotieplan - aandacht trekken,
interesse wekken - folders differentiatie bekende Russen prijzen aan kwaliteitsuitstraling
22
Promotieplan – wensen creëren
persbenadering website acties
23
Promotieplan – wensen creëren -
persbenadering interviews persconferenties mailingen info-pakketten
24
Promotieplan – wensen creëren –
website wervend Russisch / Engels reserveringsmodule
25
Promotieplan – wensen creëren – Acties
Aanzetten tot bezoek Kortingsacties voor specifieke onderdelen van het programma aanbieden in bepaalde media (in combinatie met een artikel over dat specifieke onderdeel) Benaderen van groepen, die in het bijzonder geïnteresseerd kunnen zijn in een onderdeel van het programma, bijvoorbeeld jongerenverenigingen benaderen voor Ish II, dansscholen voor het dansprogramma etc. Aanzetten tot herhalingsbezoek In de folder kan een bon opgenomen worden die bij inlevering ervan, samen met een reeds gebruikt ticket van een Days of Dutch Culture onderdeel, twintig procent korting geeft op de volgende voorstelling die bezocht wordt. Om slecht lopende onderdelen te stimuleren kunnen er na afloop van voorstellingen in hetzelfde genre kortingsbonnen uitgedeeld worden (cross selling).
26
Promotieplan – bezoeken faciliteren
Goede informatie Een reserveringsnummer Een informatienummer Herkenbaarheid bij locaties
28
Publiciteitsplannen deelnemers
Partner in St Petersburg
29
Publiciteitsplannen deelnemers
Partner in St Petersburg Afstemming met Coördinatiepunt
30
Publiciteitsplannen deelnemers
Partner in St Petersburg Afstemming met Coördinatiepunt Promotiemateriaal deelnemers
31
Publiciteitsplannen deelnemers
Partner in St Petersburg Afstemming met Coördinatiepunt Promotiemateriaal deelnemers Persbenadering
32
Publiciteitsplannen deelnemers
Partner in St Petersburg Afstemming met Coördinatiepunt Promotiemateriaal deelnemers Persbenadering Tijdsplan
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.