Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJasper Timmermans Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Presentatie CRM Ayoub Boufous Yusuf Cetinkaya
Joachim Alvarez Rodriguez Steffi Verstuyft 2de jaar Toegepaste Informatica 3de jaar Office Management
2
Inhoud Wat is CRM? Wat zijn de voordelen van CRM?
Waarom maken bedrijven gebruik van CRM? Wat zijn de functies van CRM? Waarom is CRM belangrijk voor marketeers? Conclusie
3
Wat is CRM? Customer Relationship Management
Customer Managed Relationship Software voor klantenbeheer Klantgericht ondernemen Moderne manier van bedrijfsvoering Verschillende departementen
4
Voordelen van CRM Stijging van klantentevredenheid Tijdsbesparing
Betere behandeling van klanten Klanten staan centraal Tijdsbesparing Vervanging van andere systemen Lagere kosten Verhoging van de efficiëntie van het bedrijf
5
Waarom maken bedrijven gebruik van CRM?
Centraal stellen van de klant Optimaliseren van de relatie tussen uw bedrijf en het bedrijf van uw klant Doel win-win situatie voor beide partijen Taken uitvoeren in een CRM-systeem Kosten drukken
7
Enkele beelden van het systeem
14
Wat zijn de Marketing functies van CRM?
Marketing succes meten Module Survey Module Survey Online Selecteren en filteren van doelgroepen Campagnebeheer Module Marketing pro
15
Marketing succes meten
Marketingcampagne Succes meten Marketingactie Overzicht kosten
16
Module Survey Vragenformulier maken of een sjabloon
Opgeslagen in de adresdataset Linken aan andere datasets Antwoorden evalueren
17
Module Survey Online Online vragenformulier Via
18
Waarom is CRM belangrijk voor marketeers?
Opzet, uitvoering en coördinatie van campagnes voor specifieke doelgroepen Loyaliteit aan bedrijf en merk vergroten Belangstellingen Campagnes effectief evalueren Consumentengedrag bestuderen goed beeld over klanten ...
19
Voordelen van CRM voor marketeers
Doelstellingen beter verwezenlijken Gestroomlijnde verkoop- en marketingprocessen Hogere omzet en winstgevendheid Verbeterde klantenservice en callcenter efficiëntie Lagere kosten Verhogen van aantal klanten Klanteninformatie gaat niet verloren
20
Conclusie Persoonlijke klantbenadering Professionaliteit
Snel inzicht in de behoefte van relaties Minder fouten maken en minder handelingen verrichten Efficiëntere communicatie Kennis gaat niet meer verloren Snel en eenvoudig kennis delen Groepsgewijs informatie versturen Gebruiksvriendelijk
21
CRM, de motor voor uw omzetverhoging en klantentevredenheid!
22
Bedankt voor uw aandacht!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.