Download de presentatie
GepubliceerdEsther Smets Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Inge Bunschoten, Ronita Constantine, Benjamin Brommer en Lambert Bax
Plutosport.nl Inge Bunschoten, Ronita Constantine, Benjamin Brommer en Lambert Bax
2
Inhoud Plutosport.nl Online positionering Segmentatie E-marketingmix
Wat kan er beter?
3
Plutosport Sport-webshop Opgericht in 2005 Voetbalartikelen
‘’Da’s lekker scoren’’
4
Online positionering Positionering Differentieel voordeel
Online waarde propositie
6
Segmentatie psychografische segmenatie Levenstijl Gedrag
7
De ideale klant Sportief Actief Trendy Casual
8
E-marketingmix 4P-MODEL Product sport- en lifestyle producten Prijs
Tegen scherpe prijs Plaats Promotie Website banners en nieuwsbrief
9
E-marketingmix 4C-MODEL Customer solution Inspelen op trend
Cost consumer Tegen scherpe prijs Convenience Snelle service communication Website banners en nieuwsbrief
10
Wat kan er beter? Afhandeling kapotte producten Track and trace
11
Vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.