De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

NAAR DE VAKANTIEBEURS Communicatie rondom de Vakantiebeurs.

Verwante presentaties


Presentatie over: "NAAR DE VAKANTIEBEURS Communicatie rondom de Vakantiebeurs."— Transcript van de presentatie:

1 NAAR DE VAKANTIEBEURS Communicatie rondom de Vakantiebeurs

2 DE PR - COMMISSIE A

3 DE VOORBEREIDING -Zelf doen / uitbesteden -Wie zijn wij? / wat is ons product? / Wat is onze doelgroep -De situatie / locatie -Check de concurrentie -Het beursconcept / actieplan -Uitnodiging / promotie -Persoonlijke presentatie / de bemensing -Follow-up B

4 DE CONCURRENTIE - Deze collegabedrijven staan ook op de beurs C

5 NAAR DE VAKANTIEBEURS - Brief aan de vakantiebeurs D

6 DE VOORBEREIDING Communicatie VOORAF

7 WAT DOEN WIJ ZELF -Het bedenken van een actieplan -Actielogo (’beeld’) ontwerpen -Grafische promotie -Standontwerp -Audio/visuele presentatie op de vakantiebeurs -Voorlichting aan directie en promotieteam -Organisatie follow up E

8 IMAGO & IDENTITEIT - Wie zijn wij eigenlijk, hoe is onze huisstijl? F

9 ONZE DOELGROEP - Wij richten ons op............ G

10 DE SITUATIE / LOCATIE Hal 8 Standnr...... - Wij staan in hal 8 Nederland H

11 HET BEURSCONCEPT - Dit is de actie die wij als PR-Commissie hebben bedacht I

12 HET BEURSCONCEPT - Dit is het actielogo waarmee wij visueel communiceren J

13 DE GRAFISCHE PROMOTIE - Dit is de uitnodiging voor onze vaste relaties K

14 Advertentiepagina 11,8 cm DE GRAFISCHE PROMOTIE - Advertentie in de verschillende dagbladen Bedrijfslogo Win een gratis entree L

15 DE GRAFISCHE PROMOTIE - Doelgroep uitnodigen via mailing of e-mail M

16 - Follow up via onze actie DE GRAFISCHE PROMOTIE N

17 - De complete promotie (herhalen is de beste reclame) O

18 OPBOUWEN VAN DE STAND Vakantiebeurs Utrecht - Opbouwen van de stand vanaf 7.00 uur P

19 TIJDENS DE VAKANTIEBEURS Communicatie TIJDENS

20 TIJDENS DE VAKANTIEBEURS -Sta op scherp -Ken de beurs (standoppervlakte) -Genoeg mensen -Leg contacten vast -Evalueer de dag Q

21 DE GRAFISCHE PROMOTIE - Deze flyer delen wij uit op de beurs R

22 STANDOPPERVLAKTE - Dit is de beschikbare ruimte (van bovenaf gezien) S

23 AUDIO / VISUELE PRESENTATIE - Sta op scherp; start elke morgen deze CD op! T

24 AUDIO / VISUELE PRESENTATIE - Ontwerp van onze computerfilm U RECHTERMUISKNOP

25 ONTWERP VAN DE STAND - Hier komen jullie te staan en jullie taken zijn....... V Bedrijfslogo

26 PERSOONLIJKE PRESENTATIE - Passende kleding met bijbehorende badge PR-COMMISSIE Voornaam Achternaam Bedrijfslogo W Plaats geschikte foto!

27 Bedrijfslogo DE STANDINRICHTING - Communiceren met de doelgroep X

28 NA DE VAKANTIEBEURS Communicatie ACHTERAF

29 DE FOLLOW UP -Kom afspraken na -Stuur bedankbrieven -Stop de contacten in een database -Evalueer de beurs Y

30 FOLLOW UP - Follow up via onze actie Z

31 ALGEMENE KOSTEN -Locatie -Stand -Marketing & promotie -Personeelskosten -Vervoerskosten -Overige kosten ZZ

32 VERVOER / VERZAMELEN 8 uur verzamelen parkeren ZZZ

33 NAAR VAKANTIEBEURS Tot ziens Jaarbeurs Utrecht


Download ppt "NAAR DE VAKANTIEBEURS Communicatie rondom de Vakantiebeurs."

Verwante presentaties


Ads door Google