Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdNelly Koster Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
NS biedt “Slimme Tijd”! Conceptpresentatie: Willeke van Wijk
2
Inhoud Opdracht Onderzoek Enquete resultaten Doelgroep Idee Concept
3
Opdracht Slimme tijd voor de zakelijke NS-reiziger Wachttijd nuttig besteden Zakelijke, creatieve en sociale bezigheden in elkaar laten overvloeien
4
Deskresearch Bronnen: NS site en www.treinreiziger.nl NS biedt mobiele service aan. Klant is ontevreden over 3 punten: 1.Tarieven 2.Informatie bij vertragingen 3.Geluidsoverlast
5
Fieldresearch Conclusie Enquête - In de trein wordt: veel gelezen, geslapen en muziek geluisterd en naar buiten gekeken. -Men reist veel icm andere OV. -Men wil: meer zitplaatsen, gratis internet en schone toilettenin de trein
6
bisDIUV
8
Doelgroep Zakelijke NS- reiziger Reist vaker per week Is afhankelijk van de trein Leeftijd van 18 tot 65 jaar Vrijwel altijd mobiel bij de hand
9
Concept Meer duidelijkheid rond vertragingen en overstapmogelijkheden Er bestaat al: - NS mobiel informatie: - alleen na 30 min - geeft geen alternatieven
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.