Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJulia Maes Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Hoofdsponsor Werven en behouden Zaterdag 21 januari 2012
2
Doelstelling – In het jaar 2010/2011 een sponsorcontract tekenen, voor ≥ €10.000 Actieplan (wie, wat, waneer) – Duidelijke taakverdeling: actiegroep – Kanalen kiezen – Gebruik maken van kernevenementen
3
Uitvoering Betrokken partijen – Bestuur – Netwerk Oud-Nereus – Andere roeiverenigingen Definitie van succes – Contract van ≥ €10.000 tekenen Het meten van progressie – Onderscheid tussen interesse en gouden kans – Progressie is ook belangrijk na het tekenen van het contract
4
Resultaat Gerealiseerd resultaat – Sponsorcontract getekend voor een periode van 5 jaar voor een substantieel bedrag Kritische succesfactoren – Duidelijk actieplan: vraag om input – Boodschap duidelijk verspreiden – Verplaats je in je potentiële sponsor: uitstraling – Stappen vooruit denken: wat kun je waarmaken? – Gebruik maken van momentum (bijv. lustrum)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.