De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Oranje is inspelen op veranderingen @LouiseMeijer Louise Meijer, Manager Marcom ING Nederland @LouiseMeijer.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Oranje is inspelen op veranderingen @LouiseMeijer Louise Meijer, Manager Marcom ING Nederland @LouiseMeijer."— Transcript van de presentatie:

1 Oranje is inspelen op veranderingen @LouiseMeijer
Louise Meijer, Manager Marcom ING Nederland @LouiseMeijer

2 Veranderende maatschappij

3

4

5

6

7

8

9

10 Veranderingen in het medialandschap

11 Fragmentatie

12 Steeds meer media naast elkaar

13 Content delen

14 Customizing

15 Snel en simpel

16 Realtime

17 Peer-to-peer

18 Antwoord van ING

19

20 ‘Wat is onderscheidend aan ING?’
Positionering en campagne ‘Wat is onderscheidend aan ING?’

21 Positionering en campagne
voorkeurs- bank klantbelang centraal vier klantwaarden voor alle Nederlanders

22 Oranje is ING

23

24 Positionering en campagne

25 Visie op marketing en communicatie

26 Visie op communicatie en marketing

27

28 [invoegen filmpje voorbeeld disruptive communication]
Het belang van storytelling [invoegen filmpje voorbeeld disruptive communication]

29 Open voor dialoog Banken, dat is ‘een pot nat’.
Stelling: Banken, dat is ‘een pot nat’. De financiële sector heeft een groot reputatie-probleem De producten en diensten van banken zijn uitwisselbaar en worden gezien als ‘noodzakelijk’ kwaad Financiële zaken worden door consumenten ervaren als complexe materie, waarvoor ze bovendien moeilijk te interesseren zijn. ‘Klantbelang centraal’ is het adagium van alle banken. Hoe kun je je nog onderscheiden?


Download ppt "Oranje is inspelen op veranderingen @LouiseMeijer Louise Meijer, Manager Marcom ING Nederland @LouiseMeijer."

Verwante presentaties


Ads door Google