Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdHugo Boer Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Oranje is inspelen op veranderingen @LouiseMeijer
Louise Meijer, Manager Marcom ING Nederland @LouiseMeijer
2
Veranderende maatschappij
10
Veranderingen in het medialandschap
11
Fragmentatie
12
Steeds meer media naast elkaar
13
Content delen
14
Customizing
15
Snel en simpel
16
Realtime
17
Peer-to-peer
18
Antwoord van ING
20
‘Wat is onderscheidend aan ING?’
Positionering en campagne ‘Wat is onderscheidend aan ING?’
21
Positionering en campagne
voorkeurs- bank klantbelang centraal vier klantwaarden voor alle Nederlanders
22
Oranje is ING
24
Positionering en campagne
25
Visie op marketing en communicatie
26
Visie op communicatie en marketing
28
[invoegen filmpje voorbeeld disruptive communication]
Het belang van storytelling [invoegen filmpje voorbeeld disruptive communication]
29
Open voor dialoog Banken, dat is ‘een pot nat’.
Stelling: Banken, dat is ‘een pot nat’. De financiële sector heeft een groot reputatie-probleem De producten en diensten van banken zijn uitwisselbaar en worden gezien als ‘noodzakelijk’ kwaad Financiële zaken worden door consumenten ervaren als complexe materie, waarvoor ze bovendien moeilijk te interesseren zijn. ‘Klantbelang centraal’ is het adagium van alle banken. Hoe kun je je nog onderscheiden?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.