Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdSylvia Ter Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
EY2010 Europees Jaar van de strijd tegen de armoede
2
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Communicatiecampagne Nationale Campagne Lokale versterking
3
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Lokale versterking Projectoproep 8 actiemodellen Resultaat –163 OCMW’s –250 Acties
4
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010
5
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Communicatiecampagne Lokale versterking 8 actiemodellen 1.Rondreizend spektakel36 OCMW’s 2.Kook je fit85 OCMW’s 3.Een dienst voor een dienst17 OCMW’s 4.Kinderen op straat23 OCMW’s 5.Eén weekje sober26 OCMW’s 6.Sport26 OCMW’s 7.Leef je in11 OCMW’s 8.Creative T-shirt contest26 OCMW’s
6
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Timing uitvoering acties –Tussen 1 januari 2010 en 30 oktober 2010 –Bij voorkeur : 15 september 2010 en 15 oktober 2010
7
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Financieel –50 % voorschot : reeds uitbetaald –Saldo : na indienen eindverslag Voor 15 november 2010
8
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Eindverslag –Financieel verslag : Globaal overzicht Personeel- en werkingskosten Geen investeringen Originele bewijsstukken lokaal ter inzage Forfaitair bedrag is maximum, te verantwoorden
9
Logo van de desbetreffende sectie hier toevoegen EY2010 Eindverslag Activiteitenverslag –Per actiemodel beschrijving van voorbereiding en resultaat : max. 2 pagina’s –Evaluatie : max. 2 pagina’s Voldeed het aantal deelnemers aan de verwachting ? Werd er een mix van doelgroepen bereikt ? Kijkt u als OCMW tevreden terug ? Waarom niet/wel ? Aanbevelingen voor de toekomst –Voor uw OCMW –Voor anderen zoals de POD MI
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.