Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdAnnemie Martens Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
2
Leren in stages en de rol van ICT
3
Els Boshuizen Educational Technology Expertise Centre OUNL Tim Dornan Manchester University, Hope Hospital Heerlen, 23 november, 2007 experience based learning ergo r esearch group
4
Overzicht Stages Hoe organiseer je het leren? iSUS Bevindingen Wat verder?
5
Community of Practice Leren van de praktijk Soorten stages
6
Community of Practice Onderzoeksstages Ontwerpstages Afgebakende taak
7
Leren van de praktijk Veel ervaringen opdoen Veel dingen zien Zien hoe professionals in de praktijk werken
8
Het geval geneeskunde co-schappen Wat er veranderde PBL8
9
Curriculum doelen ?
10
Student Curriculum Docent/vakgroep ziekenhuis
11
Student Leren Ervaring Feedback Reflectie Curriculum Doelen Niveau Dekking Kwaliteit Docent/vakgroep Inzet Financiën Kwaliteit activiteiten iSUS
12
‘mE-learning’ Duidelijke doelstellingen Keuzes ondersteunen Portfolio Manage feedback Eén systeem voor meerdere doeleinden Communicatie Monitor Onderwijskwaliteit Aktiviteiten en resources
13
‘mE-learning’
14
iSUS ‘mE-learning’ Duidelijke doelstellingen Keuzes ondersteunen Portfolio Manage feedback Eén systeem voor meerdere doeleinden Communicatie Monitor Onderwijskwaliteit Aktiviteiten en resources
15
Duidelijke doelen
16
iSUS ‘mE-learning’ Duidelijke doelstellingen Keuzes ondersteunen Portfolio Manage feedback Eén systeem voor meerdere doeleinden Communicatie Monitor Onderwijskwaliteit Aktiviteiten en resources
17
Keuzes ondersteunen
18
Keuzes ondersteunen
19
iSUS ‘mE-learning’ Duidelijke doelstellingen Keuzes ondersteunen Portfolio Manage feedback Eén systeem voor meerdere doeleinden Communicatie Monitor Onderwijskwaliteit Aktiviteiten en resources
20
Feedback management
21
Feedback routering
22
iSUS ‘mE-learning’ Duidelijke doelstellingen Keuzes ondersteunen Portfolio Feedback management Eén systeem voor meerdere doeleinden Communicatie Monitor Onderwijskwaliteit Aktiviteiten en resources
23
In iSUS verzamelde managementinformatie Curriculum uitvoering Wie doet wat? Beoordeling van de uitvoering Hoe goed? Inzet van resources Hoeveel kost het?
24
Consultant Home Page docent feedback
26
Managementinformatie - uren DirectorateYear 5Year 4Year 3ExamsTOTAL (hrs) Anaesthetics22702361982338 Cardio- Respiratory 2940724214909 Dermatology890901113226 Diabetes1750391312207
27
EoMQ Respons + 95% 4 * per jaar Numerieke data en free text Gevalideerd Feedback naar docenten en management Onderzoek
28
Module 1Module 2Module 3Module 4 EoMQ Performance assessment
29
Evaluatie NMean (1-7) sd Leadership15235.321.643 Reception15175.281.593 People15225.371.309 Environment15144.961.462 Clinical teaching15165.301.858 PBL15155.151.684 Hospital teaching14255.371.516 Community teaching14234.951.807 iSUS15145.081.410 Inpatient learning15256.021.262 Outpatient learning15245.641.424 Community learning15275.431.580 Overall15226.091.291 Valid N (listwise)1362
30
Real patient learning ß-s all Curriculum coverage 0.34***0.39***0.27** Quality of instruction 0.21***0.25*** Mid yr ass perform. 0.17***0.20*** Conditions for learn. 0.18***0.15*0.30** gender-0.11*
31
Eindejaars performance ß-s all Mid yr ass perform. 0.61***0.57***0.67*** Real patient learning 0.15*
32
En dan nu... Meer ziekenhuizen Die allemaal inspraak willen in de instrumenten Van houtje-touwtje naar volledig nieuw ontwerp
33
Bedankt voor uw aandacht
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.