Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdDaniël Adam Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
TiNCK? Ticket Informatie Cultuur Knooppunt Virtueel cultuurloket: 070 22 50 05 www.tinck.be Initiatief Provincie West-Vlaanderen: Onderdeel dienst cultuur Gewoon Provinciebedrijf
2
Wat wil TiNCK bereiken? Cultureel aanbod in West-Vlaanderen beter bekend maken Ultieme doelstelling: participatie verhogen Ondersteunende diensten: ticketing en promotie Dienstverlening aan: publiek organisatoren
3
Drie pijlers INFORMATIETICKETS PROMOTIE
4
Informatie INFORMATIETICKETS PROMOTIE
5
Informatie verzamelen en beheren Invoer door organisator in databank TiNCK Validatie door TiNCK Van eigen databank naar www.tinck.be Invoer door organisator in databank CNV Lokale validatie Van databank CNV naar www.tinck.be Eén keer invoeren, meerdere keren gebruiken Eén keer invoeren in ticketingsoftware, meerdere keren gebruiken
6
Informatie ontsluiten (1) Digitaal: Passieve communicatie via website Actieve communicatie via website http://www.tinck.be http://www.tinck.be Actieve communicatie via de nieuwsbrief http://www.tinck.be/nieuwsbrieven/2005-08- 126.htm http://www.tinck.be/nieuwsbrieven/2005-08- 126.htm Telefonisch: Call Center 070 22 50 05 aan zonaal tarief 9 – 19 u / zaterdag 9 – 12u30
7
Informatie ontsluiten (2) Print: Uit-pagina Krant van West-Vlaanderen Uit-tips in Krant van West-Vlaanderen
8
Tickets INFORMATIETICKETS PROMOTIE
9
Ticketingdiensten publiek Distributiekanalen: Call Center Internet Lage kosten = lage drempel: Reserveringskosten ten laste van de organisator Verzendingskosten 1,25 euro per bestelling Betalingsfaciliteiten: Overschrijving of kredietkaart Geen cash
10
Ticketingdiensten organisatoren Formules: Exclusief Aanvullend Netwerkoplossing Lage kosten: Minimale vaste kosten 1 euro per verkocht ticket Kredietkaartverrichtingen aan kostprijs Faciliteiten: Maandelijkse afrekening On line verkoop zonder investeringen Extra promotiemiddelen
11
Ticketingdiensten netwerkoplossing Gemeenschappelijke software: Server platform Inspraak in verdere ontwikkeling Financiële ondersteuning: Managementlicentie ten laste van de Provincie Schaalvoordeel Verhouding kosten – baten: Kosten: printer – tickets – bijkomende licenties – (internet)verbinding Baten: managementlicentie – opleiding – helpdesk - forum
12
Promotie INFORMATIETICKETS PROMOTIE
13
Promotie (1) Digitaal: Visuals op startpagina http://www.tinck.behttp://www.tinck.be Weggevers in nieuwsbrief http://www.tinck.be/nieuwsbrieven/2005-09- 129.htm http://www.tinck.be/nieuwsbrieven/2005-09- 129.htm Televisie: Regionale zenders Focus / WTV: Billboards op dagtelevisie Teletekstfaciliteit
14
Promotie (2)
15
Promotie (3)
16
Promotie (4) Print: Uit-tips Krant van West-Vlaanderen
17
Promotie (5) Print: Uit-pagina Krant van West-Vlaanderen
18
Promotie (6)
19
Promotiekanalen xxDagtelevisie xUit-tips x(x)xUit-pagina x(x)xNieuwsbrief xxxWebsite xx Call Center PROMOTIETICKETINGINFORMATIE
20
Oproepen volgens type
21
Oproepen volgens tijdsblok
22
Ticketverkoop volgens kanaal
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.