Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdMark Jonker Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
UiT in Oostrozebeke Wie INvoert haalt er veel UiT
2
1.Oostrozebeke en het UiTnetwerk 2.UiTdatabank 3.Invoeren en controleren van activiteiten in de UiTdatabank 4.Schrijven voor het web UiT in Oostrozebeke
3
UiTnetwerk
4
UiTagenda in gemeentelijke kanalen De gemeente brengt informatie periodiek tot aan de voordeur van de mensen.
5
UiTagenda in gemeentelijke kanalen
7
de UiTdatabank
8
UITdatabank www.uitdatabank.be
9
www.UiTdatabank.be invoer van cultuur- en vrijetijdsaanbod moderatie UiTdatabank
10
Invoer in de UiTdatabank Wat vind je in de UiTdatabank? Cultuur Vrije tijd Jeugd Sport * Toerisme … Wie voert er in? Allerhande organisatoren Culturele huizen Lokale en regionale verenigingen (jeugd, senioren, sport, concertverenigingen, …) IEDEREEN WELKOM !
11
Invoer in de UiTdatabank Wat vind je NIET in de UiTdatabank? Objecten Commercieel aanbod Politiek Racistisch Pornografisch Subjectief
12
UiTdatabank - wie Invoert, haalt er veel UiT! Praktijkvoorbeeld
17
Invoeren en controleren van activiteiten
18
Invoeren in de UITdatabank www.uitdatabank.be
19
Invoeren in de UITdatabank
27
Een goede titel is informatief is eenvoudig (vermijd moeilijke woorden of woordspelingen) begint met het belangrijkste woord telt maximum vijf woorden of maximum 65 karakters bevat geen redundante informatie: datum en plaats is specifiek (niet: aperitiefconcert) Schrijven voor het web
28
De korte omschrijving is de eyecatcher van de activiteit is beperkt tot 400 tekens houdt rekening met het beoogde doelpubliek bevat korte zinnen moet uitnodigen en prikkelen benadrukt uitvoerder en type activiteit Schrijven voor het web
29
De lange omschrijving geeft achtergrondinformatie bevat praktische informatie is logisch opgebouwd bevat paragrafen voor de leesbaarheid kan met extra argumenten twijfelaars over de streep trekken Schrijven voor het web
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.