De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Nu Skin®’s missie "Het is onze missie om een waardevolle bijdrage te leveren aan de wereld door mensen in staat te stellen om hun leven en dat van anderen.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Nu Skin®’s missie "Het is onze missie om een waardevolle bijdrage te leveren aan de wereld door mensen in staat te stellen om hun leven en dat van anderen."— Transcript van de presentatie:

1

2 Nu Skin®’s missie "Het is onze missie om een waardevolle bijdrage te leveren aan de wereld door mensen in staat te stellen om hun leven en dat van anderen te verbeteren met uitstekende zakelijke mogelijkheden, innovatieve producten en een verrijkende, stimulerende cultuur." Via het Nourish the Children® (NTC) initiatief zetten Nu Skin® en zijn uitgebreide mondiale distributeursnetwerk zich samen in om overal ter wereld uitgehongerde kinderen van voedsel te voorzien.

3 Kinderen redden d.m.v. een uniek concept
Nu Skin® is het NTC initiatief in 2002 gestart om het wereldwijde hongerprobleem te helpen bestrijden. NTC is een humanitair initiatief dat Nu Skin Enterprises, een bedrijf met winstoogmerk, samen uitvoert met speciaal geselecteerde publieke liefdadigheidsorganisaties. NTC is zelf geen liefdadigheidsorganisatie. Innovatief concept: NTC verkoopt bijzonder voedzaam voedsel – VitaMeal – en doneert dit vervolgens aan onafhankelijke non-profit organisaties die gespecialiseerd zijn in het distribueren van voedsel onder mensen die honger lijden en ondervoed zijn.

4 Beste bedrijfsprogramma op het gebied van sociale verantwoordelijkheid
Mondiale erkenning Nu Skin®’s unieke Nourish the Children® initiatief heeft in 2007 de American Business Award gekregen in de categorie: Beste bedrijfsprogramma op het gebied van sociale verantwoordelijkheid De American Business Awards, ook wel de 'Stevies' genoemd, worden uitgereikt om bedrijven van allerlei grootten en soorten en de mensen achter die bedrijven te erkennen. De Stevies erkennen ook uitstekende bedrijfsprestaties wereldwijd.

5 Waarom doen we dit? Iedere 6 seconden
sterft er een kind aan ondervoeding. Dat zijn kinderen per jaar. Nu Skin Enterprises biedt distributeurs en klanten de kans om het leven van deze kinderen te verbeteren.

6 Bewijs het verschil Met VitaMeal
kunt u de armoedecyclus doorbreken en miljoenen kinderen redden van ondervoeding.

7 De armoedecyclus Gebrek aan voedzaam voedsel
De valkuil van armoede en analfabetisme Vitaminetekorten Infecties en diarree > onvermogen om voedingsstoffen op te nemen Onvermogen om te leren of werken Toenemende ondervoeding

8 VitaMeal - meer dan alleen een maaltijd
VitaMeal is speciaal voor ondervoede kinderen ontwikkeld door Pharmanex® wetenschappers en een deskundige op het gebied van ondervoeding bij kinderen in derdewereldlanden. VitaMeal levert de juiste hoeveelheden calorieën, eiwitten, vetten, koolhydraten, vitamines en mineralen die ondervoede kinderen nodig hebben voor hun groei en ontwikkeling. VitaMeal wordt gedistribueerd via gerenommeerde liefdadigheidsorganisaties die over de noodzakelijke infrastructuur beschikken om de voedsellevering efficiënt te laten verlopen.

9 VitaMeal doorbreekt de armoedecyclus
25 vitamines en voedingsstoffen Ontsnapping aan armoede Werkgelegenheid Een gezond lichaam en een gezonde geest Onderwijs dankzij voedselverstekking op school

10 Schoolvoedselprogramma's
Schoolvoedselprogramma's maken gebruik van VitaMeal-donaties: kinderen komen naar school voor een warme maaltijd lichaam en geest worden gevoed er komen veel meer meisjes naar school Het belang van onderwijs aan meisjes: meisjes die onderwijs hebben genoten worden minder snel tienermoeders moeders die onderwijs hebben genoten geven dit door aan hun kinderen moeders die onderwijs hebben genoten verbreken de cyclus van analfabetisme en armoede moeders die onderwijs hebben genoten kunnen een samenleving redden

11 Onze partner: Feed the Children®
De voornaamste mondiale partner van NTC Een internationale, christelijke non-profit hulporganisatie De twee na grootste internationale liefdadigheidsorganisatie in de Verenigde Staten (VS) Distribueert ieder jaar miljoenen kilo's voedsel aan gezinnen in meer dan zestig landen.

12 Hoe werkt NTC? NTC is de brug tussen uw donatie en de liefdadigheidsorganisaties. VitaMeal wordt gedistribueerd door Feed the Children® en andere gerenommeerde hulporganisaties. Donateurs kopen VitaMeal 'virtueel' via NTC. VitaMeal wordt geproduceerd in fabrieken in Malawi en China, met gebruikmaking van lokale producten en lokale arbeidskrachten. Ondervoede kinderen blijven leven!

13 Waarin NTC zich onderscheidt
Hierin verschilt NTC van andere hulporganisaties: NTC is geen liefdadigheidsorganisatie. Het is een winstgevend humanitair initiatief van een bedrijf met winstoogmerk, Nu Skin Enterprises. Donateurs doneren een voedselproduct, geen geld. De donatie gaat geheel naar de mensen in nood. We werken samen met gerenommeerde hulporganisaties. Donateurs worden financieel beloond voor hun humanitaire donaties. VitaMeal wordt geproduceerd in Malawi en China en bevordert daar de groei van de lokale economie. We verstrekken gedetailleerde informatie en verslagen over de verschillende projecten, evenals foto's en video's.

14 Malawi - het warme hart van Afrika
Malawi heeft inwoners, waarvan weeskinderen. De levensverwachting is 44 jaar. 30% van de kinderen overlijdt voordat ze vijf jaar zijn geworden. Dit komt door: ondervoeding aids 90% van de bevolking leeft op het platteland

15 Meer dan alleen voedselverstrekking…
Het is de bedoeling niet alleen voedsel te verstrekken, maar de Malawiërs te helpen een betere toekomst voor zichzelf en hun gezinnen te creëren via agrarische ontwikkelingsprogramma's. Sinds 2004 werken NTC en het Malawi Project samen om langetermijnhulp te bieden via ontwikkelingsprojecten die gedeeltelijk gefinancierd zijn door Nu Skin®. Europa richt zijn inspanningen en middelen op één land: Malawi.

16 VitaMeal-fabriek in Malawi
Nu Skin® heeft de helft van het geld besteed aan de bouw van de VitaMeal-fabriek in Lilongwe (Malawi). De andere helft van het geld is geleend aan Napoleon Dzombe, de beheerder van de fabriek. De wetenschappers van Pharmanex® hebben de VitaMeal-formule aangepast aan de traditionele voeding en verkrijgbare producten in Malawi. Ze hebben ook de mensen opgeleid die in de fabriek werken. De fabriek is eigendom van de Malawiërs en is bijzonder waardevol voor de bevolking van Malawi. De fabriek is in 2004 geopend.

17 Partners in Malawi Malawi Project Napoleon Dzombe
Dit is een is Amerikaanse liefdadigheidsorganisatie die de bevolking van Malawi voedselhulp en gezondheidszorg-, onderwijs- en landbouwontwikkelingsprogramma's biedt. Napoleon Dzombe Napoleon Dzombe is een geboren Malawiër, die als jonge man van zijn vader de opdracht kreeg om de bevolking van Malawi te helpen en erop uittrok met slechts drie dollar op zak. Hij werd een succesvol zakenman en begon voedsel uit te delen vanuit zijn huis . Nu werkt Napoleon Dzombe voor het Malawi Project. Hij is verantwoordelijk voor de VitaMeal-fabriek en heeft de supervisie over de distributie van VitaMeal-zakken aan duizenden ondervoede kinderen.

18 Fantastische resultaten
De VitaMeal-fabriek produceert meer dan maaltijden per maand en voorziet zo Malawische weeskinderen van essentiële voeding. De lokale productie creëert werkgelegenheid voor ongeveer 400 mensen. Lokale boeren hebben een afzetmarkt voor hun producten. Door VitaMeal op school te verstrekken, komen kinderen naar school die anders zouden moeten werken om voor hun gezin te helpen zorgen. Lokale productie betekent minimale transportkosten, waardoor er meer geld overblijft voor andere hulpactiviteiten.

19 VitaMeal-distributie
De distributie geschiedt via weeshuizen, kindercentra, ziekenhuizen, scholen... Rechtstreekse distributie in dorpen In de meeste gevallen blijven wezen bij familie in de dorpen. Eenmaal per maand vindt de VitaMeal-distributie plaats met de hulp van de lokale dorpshoofden. Ieder kind krijgt een bon die het kan inwisselen voor één zak VitaMeal, voldoende om het kind één maand lang iedere dag van een warme maaltijd te voorzien.

20 Hoe u kunt helpen: Koop VitaMeal-zakken: Doneer via het ADR-programma:
donatie van 1 zak = 30 maaltijden donatie van 2 zakken = 60 maaltijden donatie van 5 zakken = 150 maaltijden Doneer via het ADR-programma: Langetermijnhulp – de enige manier om kinderen te helpen U ontvangt productpunten – voor gratis Nu Skin® producten U kunt zich kwalificeren om NTC Ambassadeur te worden

21 Nu Skin® verhoogt uw donaties
Het bijpassingsprogramma: Als u kiest voor de donatie-optie van vijf zakken VitaMeal, legt Nu Skin Enterprises er een zesde zak bij. Per acht gedoneerde zakken VitaMeal, ongeacht waar ter wereld deze gekocht zijn, doneert Nu Skin Enterprises één extra zak om nog een hongerig kind te redden.

22 Verander de toekomst van de Malawische boeren
Bijdrage aan het dorp Mtalimanja van de Nu Skin Force For Good Foundation® Donatie van USD 0,25 per zak VitaMeal Agrarische opleidingen Boeren leren in hun eigen onderhoud te voorzien en onafhankelijk te zijn.

23 Bijdrage van Nu Skin® Distributeurs in 2011
In 2011 hebben NTC-donateurs meer dan 35 miljoen maaltijden verstrekt aan ondervoede kinderen. Dankzij het bijpassingsprogramma van Nu Skin Enterprises heeft NTC vier miljoen extra maaltijden kunnen distribueren.

24 Bijdrage EMEA* Europa richt zijn inspanningen en middelen op één land: Malawi, Afrika. In 2011 hebben de EMEA-donateurs 4,5 miljoen warme maaltijden verstrekt aan kinderen in nood in Malawi, Zuid-Afrika en Rusland. Met meer dan maaltijden heeft Noorwegen het meeste gedoneerd, op de voet gevolgd door Hongarije en Roemenië. *EMEA: regio Europa, Midden-Oosten en Afrika

25 Landen waar VitaMeal gedistribueerd wordt
Sinds de start van NTC werden meer dan 200 miljoen maaltijden gedoneerd aan mensen die ze het hardst nodig hebben.

26 Nourish the Children is misschien 5% van wat we doen, maar 95% van wie we zijn.
-- Blake Roney Chairman, Nu Skin Enterprises


Download ppt "Nu Skin®’s missie "Het is onze missie om een waardevolle bijdrage te leveren aan de wereld door mensen in staat te stellen om hun leven en dat van anderen."

Verwante presentaties


Ads door Google