Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLaura Eilander Laatst gewijzigd meer dan 10 jaar geleden
1
Primary art market - Signals Waarde creëren & waarde vasthouden Value Creation & Value Capture Monika Kackovic
2
Primary art market - Signals Agenda Waarde: Wat is waarde? Hoe kun je het creëren? Hoe kun je het vasthouden?
3
Primary art market - Signals Agenda Waarde: Wat is waarde? Hoe kun je het creëren? Hoe kun je het vasthouden? Markt: Hoe waardeer je een produkt als kwaliteit niet meteen zichbaar is?
4
Primary art market - Signals Agenda Waarde: Wat is waarde? Hoe kun je het creëren? Hoe kun je het vasthouden? Markt: Hoe waardeer je een produkt als kwaliteit niet meteen zichbaar is? Competitie: Is het echt “eten of gegeten worden” of kan het ook “win-win” zijn?
5
Primary art market - Signals Agenda Waarde: Wat is waarde? Hoe kun je het creëren? Hoe kun je het vasthouden? Markt: Hoe waardeer je een produkt als kwaliteit niet meteen zichbaar is? Competitie: Is het echt “eten of gegeten worden” of kan het ook “win-win” zijn? Selectie: Het begrijpen van “wie waardeert wat” binnen selectie-processen kan helpen om gecreërde waarde vast te houden.
6
Primary art market - Signals Waarde Wat is waarde? Subjectieve evaluatie “ …mensen geven hun geld en/of tijd uit aan datgene waar ze de meeste tevredenheid aan denken te ontlenen.”
7
Primary art market - Signals Waarde Wat is waarde? Subjectieve evaluatie “ …mensen geven hun geld en/of tijd uit aan datgene waar ze de meeste tevredenheid aan denken te ontlenen.” Waarde is gebaseerd op de verwachting van de klant betreffende de nuttigheid van en/of tevredenheid over het produkt “ …als het maar onderscheidend is volgens de koper.”
8
Primary art market - Signals Waarde Hoe kun je waarde creëren? Gebaseerd op een eigen manier van werken om te voldoen aan de verwachtingen van de klant (entrepreneurial labor) …toegespitst op ondernemend werken
9
Primary art market - Signals Waarde Hoe kun je waarde creëren? Gebaseerd op een eigen manier van werken om te voldoen aan de verwachtingen van de klant (entrepreneurial labor) …toegespitst op ondernemend werken Een paar ideeën gebaseerd op de theorie …duidelijk thema stip op de horizon: “wat willen we bereiken?”
10
Primary art market - Signals Waarde Hoe kun je waarde creëren? Gebaseerd op een eigen manier van werken om te voldoen aan de verwachtingen van de klant (entrepreneurial labor) …toegespitst op ondernemend werken Een paar ideeën gebaseerd op de theorie …duidelijk thema stip op de horizon: “wat willen we bereiken?” …dynamisch om de toekomst vorm te geven, moet je niet blijven hangen in oude stucturen
11
Primary art market - Signals Waarde Hoe kun je waarde creëren? Gebaseerd op een eigen manier van werken om te voldoen aan de verwachtingen van de klant (entrepreneurial labor) …toegespitst op ondernemend werken Een paar ideeën gebaseerd op de theorie …duidelijk thema stip op de horizon: “wat willen we bereiken?” …dynamisch om de toekomst vorm te geven, moet je niet blijven hangen in oude stucturen …pro- en interactief reageer niet alleen, maar betrek alle stakeholders
12
Primary art market - Signals Waarde Hoe kun je waarde creëren? Gebaseerd op een eigen manier van werken om te voldoen aan de verwachtingen van de klant (entrepreneurial labor) …toegespitst op ondernemend werken Een paar ideeën gebaseerd op de theorie …duidelijk thema stip op de horizon: “wat willen we bereiken?” …dynamisch om de toekomst vorm te geven, moet je niet blijven hangen in oude stucturen …pro- en interactief reageer niet alleen, maar betrek alle stakeholders …en vooral hou je grootste fans en critici in gedachte
13
Primary art market - Signals Waarde Hoe kun je waarde creëren? Gebaseerd op een eigen manier van werken om te voldoen aan de verwachtingen van de klant (entrepreneurial labor) …toegespitst op ondernemend werken Een paar ideeën gebaseerd op de theorie …duidelijk thema stip op de horizon: “wat willen we bereiken?” …dynamisch om de toekomst vorm te geven, moet je niet blijven hangen in oude stucturen …pro- en interactief reageer niet alleen, maar betrek alle stakeholders …en vooral hou je grootste fans en critici in gedachte …spanning “everything can look like failure in the middle” (Kanter’s Law).
14
Primary art market - Signals Hoe waardeer je een produkt als kwaliteit niet meteen zichbaar is? Markt
15
Primary art market - Signals Competitie…een kort, maar krachtig verhaal
16
Primary art market - Signals …maar wacht heel even
17
Primary art market - Signals …dit kan ook eindigen in een “win-win”
18
Primary art market - Signals …dit kan ook eindigen in een “win-win”
19
Primary art market - Signals …dit kan ook eindigen in een “win-win”
20
Primary art market - Signals …dit kan ook eindigen in een “win-win”
21
Primary art market - Signals Tot nu toe… Drie basisbegrippen bij het opstellen van bedrijfsstrategieën Waarde Markt Competitie
22
Primary art market - Signals Tot nu toe… Drie basisbegrippen bij het opstellen van bedrijfsstrategieën Waarde Markt Competitie Selectieprocessen Het begrijpen van selectoren Welke selector waardeert welk selectie-proces Helpt bij het realiseren van artistieke doelstellingen
23
Primary art market - Signals Selectieprocessen Waarom kiezen ze voor deze en niet de anderen? Expert selectie oriëntatie Markt selectie oriëntatie Peer selectie oriëntatie
24
Primary art market - Signals Dank je wel!
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.