Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Toelichting aanvraagprocedure
Tegemoetkoming kosten opleidingsscholen Uitbreiding met 15 nieuwe aspirant-opleidingsscholen Ronald Reus Dienst Uitvoering Subsidies aan Instellingen (DUS-I) 10 mei 2019
2
Inhoud presentatie Subsidie en aanvraagprocedure Beoordelingsprocedure
Ondersteuning DUS-I Planning Informatie en vragen 10 mei 2019
3
Subsidie Looptijd van 4 jaar
Jaar 1 en 2 vast bedrag (€ per jaar) Jaar 3 en 4 studentaantallen (Ten minste 60 studenten in jaar 2 en 3) Terugwerkende kracht tot
4
Aanvraagprocedure Indienen tot 1-10-2019 Bijlagen bij aanvraag:
Penvoerder namens samenwerkingsverband Ontwikkelplan Digitaal formulier op /subsidies Samenwerkingsovereenkomst
5
Ontwikkelplan Maximaal 20 pagina’s 1 Visie op en ambitie bij samen opleiden 2 Samenwerking en organisatiestructuur 3 Professionalisering medewerkers 4 Kwaliteitszorg Per onderwerp beschrijving van Ambitie Stand van zaken Ontwikkelpad
6
Samenwerkingsovereenkomst Gezamenlijke visie op het opleiden van studenten Inzet van middelen die partijen hierbij inbrengen De partner die zal optreden als penvoerder.
7
Beoordelingsprocedure
Beoordelingskader + voorwaarden Pre-advies DUS-I Gesprek beoordelingscommissie 3 experts: werkveld, opleiding, onderzoek Duur: 1 uur, inclusief toelichting ontwikkelplan Brede afvaardiging, max 5 personen bestuurder, werkplekbegeleider, schoolopleider en instituutsopleider
8
Ondersteuning DUS-I Concept ontwikkelplan voorleggen aan DUS-I
Doel: kansrijker maken van de definitieve aanvraag Opsturen: Feedback DUS-I: Hoe? Mail conceptaanvraag aan:
9
Planning 2019 Concept aanvraag: Feedback DUS-I: Definitieve aanvraag: Beoordelingsgesprek: Beslissing op aanvraag: Betaling subsidie: t/m december 2019
10
Informatie www.dus-i.nl /subsidies Aanvraagformulier
Format ontwikkelplan Format samenwerkingsovereenkomst Beoordelingscriteria Kwaliteitskader Regeling
11
Vragen? Stuur ze aan: t.a.v. Ronald Reus
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.