De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Wedstrijdtitel: BIC 5: Business, IT en Compliance professionals zoeken een onderscheidend logo. Wie zijn wij: Als intermediair voor midden- en groot bedrijf.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Wedstrijdtitel: BIC 5: Business, IT en Compliance professionals zoeken een onderscheidend logo. Wie zijn wij: Als intermediair voor midden- en groot bedrijf."— Transcript van de presentatie:

1 Wedstrijdtitel: BIC 5: Business, IT en Compliance professionals zoeken een onderscheidend logo. Wie zijn wij: Als intermediair voor midden- en groot bedrijf bemiddelt BIC 5 specialisten vanuit Business, IT en Compliance naar tactische en strategische rollen. Wij verbinden opdrachtgevers en kandidaten. Dit kan via detachering of werving-en-selectie. Een vast dienstverband of een tijdelijke opdracht. Geschiedenis: De afgelopen 2 jaar zijn wij actief geweest om onze klanten te helpen bij het compliant maken van hun organisaties rondom de nieuwe privacywet (AVG). Ons huidige bedrijf is PrivacyCompass ( waarbij we multidisciplinair ondersteuning bieden op het gebied van Business, Legal en IT. Daarbij hebben wij gemerkt dat onze klanten ons ook gevraagd hebben te ondersteunen buiten het privacydomein en zetten wij dus ook professionals in binnen de domeinen Business, IT en Compliance. Altijd op tactisch en strategisch op uurbasis waarbij de uurtarieven tussen de 100 en 225 euro schommelen.

2 BIC 5: Omdat dit toch wezenlijk anders is dan privacy willen we naast het label PrivacyCompass ook een ander label lanceren. Dat is BIC 5. De domeinnaam is bic5.nl of bic5.com. Sfeergedachten: 1) Business, It en Compliance. BIC 2) BIC 5 refereert aan de BIG 5 dieren in Afrika. BIG 5 persoonlijkheidstest en is een kwinkslag naar de BIG Four partijen in nederland (KPMG/EY/Deloitte/PWC). 3) Hollands ondernemerschap en een no nonsense cultuur is belangrijk en zien we ook graag terug in het logo. Tegelijkertijd hebben wij internationale ambities waarbij wij ons niet middels het logo willen beperken tot alleen Nederland. 4) Daarnaast moet het intoetsen van bic5.nl of bic5.com logisch zijn op basis van het zien van het logo. Dus niet een vermenging van de C en de 5 bijvoorbeeld. Geen onrustig logo, less is more waarbij tijdloos, toekomstbestendig en modern uitgangspunten zijn.

3 Kleuren: Qua kleuren kiezen we voor Sint Patrick Blue (#173084, blauw uit de Nederlandse vlag) en International Orange (#FF4F00 oranje van de wimpel) met steunkleuren uit het oude logo (groen #06A77D en fuchsia #EC1666) en smokey black (#090C08) als accent kleur. Hiervan moeten in elk geval blue en oranje terugkomen in het logo.


Download ppt "Wedstrijdtitel: BIC 5: Business, IT en Compliance professionals zoeken een onderscheidend logo. Wie zijn wij: Als intermediair voor midden- en groot bedrijf."

Verwante presentaties


Ads door Google