Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
ROULARTA LEAD GENERATION
2
ROULARTA LEAD GENERATION
GDPR* PROOF Dit heeft Roularta Media Group al ondernomen: Aanstelling van Data Protection Officer Aanpassen van bestaande IT-systemen Ondertekening van overeenkomsten voor gegevensverwerking Focus op interne opleidingen Beveiliging van gegevensuitwisseling met externe partijen Waar nodig toestemming vragen voor gebruik van persoonsgegevens (opt-in) …. *GDPR = General Data Protection Regulation of Algemene Verordening Gegevensbescherming-AVG. Legt strengere regels op voor de beveiliging en verwerking van persoonsgegevens en de bescherming van de privacy.
3
ROULARTA LEAD GENERATION
CONCEPT - DATABASE Alle opt-in profielen binnen de database van Roularta Media Group Abonnees RMG titels RMG events RMG online contacts Gesegmenteerd content e-letters per subsegment
4
ROULARTA LEAD GENERATION
B2B E-LETTERS Onze database leeft: elke dag zijn er nieuwe inschrijvingen en uitschrijvingen. Daardoor kan het aantal contacten op een voorstel verschillen van dat bij de verzending van onze nieuwsbrief. De aantallen op deze slide dateren van 01/10/2018. E-letter Doelgroep Database Profiel Bereik Frequentie Trends e-tips Zaakvoerder KMO + corporate Trends, Ondernemen, Roularta Seminars Zelfstandigen, kader- en directieleden NL FR = Om de twee weken Datanews e-tips ICT ICT Data News + Data News events IT decision makers NL FR = Trends e-tips Finance CFO Fiscoloog + Trends Financiële beslissingsnemers, C-level en hoger kader NL FR = Enkel dedicated Trends e-tips Bouwprofessional Bouw B2B Trends Architecten en bouwprofessionals 7.206 NL FR = Trends e-tips HR HR HR-interest NL FR = Trends e-tips B2B B2B Combinatie NL FR = Trends e-tips Bedrijfsvoertuigen B2B-database NL FR = Artsenkrant e-tips Medische Zorg Medisch Artsen- en specialistenkrant, Pharmascoop Artsen, specialisten, apothekers NL FR = Maandelijks
5
ROULARTA LEAD GENERATION
B2C E-LETTERS Onze database leeft: elke dag zijn er nieuwe inschrijvingen en uitschrijvingen. Daardoor kan het aantal contacten op een voorstel verschillen van dat bij de verzending van onze nieuwsbrief. De aantallen op deze slide dateren van 01/10/2018. E-letter Doelgroep Database Abonnees NL vs FR Frequentie Knack e-tips Lifestyle Lifestyle Knack Weekend/Focus, Nest, Grande, Bodytalk, Sport/Voetbalmagazine, interesse in Lifestyle NL FR = Om de twee weken Knack e-tips Personal Finance Finance B2C Money Talk, Inside Beleggen, Interesse in finance, stock exchange, golf en kunst NL FR = Knack e-tips Personal Life Lifestyle + Personal Finance + Knack/Vif + Personal Finance + Knack/Vif NL FR = Plus Magazine e-tips 50+ 50+ Plus Magazine, Royals, Point de Vue, 50+ Roularta abonnees NL FR = 18 keer per jaar Knack e-tips Home & Living Bouw + Lifestyle NL FR = Enkel dedicated Knack e-tips Auto Automotive NL FR =
6
ROULARTA LEAD GENERATION
STANDAARDINLASSING Deel uitmaken van content e-letters Advertorial (= 1 blok) in e-letter met maximaal 3 blokken met content van commerciële partners en minimaal 1 editorial item Leads genereren voor een bepaald product, topic … Wordt verstuurd vanuit Roularta
7
ROULARTA LEAD GENERATION
STANDAARDINLASSING E-letter Landingspagina Whitepaper / infodocument lead OF click lead Partner Landingspagina met meerkeuzevragen om het profiel te verrijken + profielgegevens abonnee Abonnee ontvangt een informatiedocument (pdf, video, link naar website) in zijn/haar mailbox Advertorial met logo, titel en max. 60 woorden
8
ROULARTA LEAD GENERATION
RESULTAAT Leadlijst in Excel, beveiligd verstuurd via Citrix Sharefile Adverteerder ontvangt een dagelijkse update van de leads gedurende 2 weken na de aanvang van de campagne
9
ROULARTA LEAD GENERATION
RESULTAAT – CITRIX ShareFile Ontvanger ontvangt met link naar bestand Ontvanger moet zich aanmelden Bestand wordt verzonden Bevestiging (+ rapportering) dat bestand gedownload is Bestand wordt gedownload
10
ROULARTA LEAD GENERATION
DEDICATED E-LETTER Exclusieve thema e-letter voor uw bedrijf (en mogelijke partners) Standaard: minimaal 2 advertorials voor de klant en 1 editorial (Roularta) Leads genereren voor verschillende producten of thema’s, topics of via verschillende invalshoeken Klant mag input geven voor editoriaal blok en deze leads worden ook aan de klant uitgeleverd
11
ROULARTA LEAD GENERATION
DEDICATED E-LETTER – VOORBEELD click Partner lead click Partner lead click Partner lead redactioneel
12
ROULARTA LEAD GENERATION
DEDICATED E-LETTER – TARIEVEN B2B E-tips Prijs per inlassing (in e-letter) Prijs per dedicated (exclusieve e-letter) Trends e-tips Zaakvoerder € 3.750 € 9.500 Data News e-tips ICT € 3.250 € 8.000 Trends e-tips Finance / € 2.500 Trends e-tips Bouwprofessional Trends e-tips HR Trends e-tips Business to Business € 4.750 € Artsenkrant e-tips € 2.995 € 5.000 Trends e-tips Auto-bedrijfsvoertuigen * Exclusief btw - Inclusief leads - Op basis van door de klant aangeleverd materiaal
13
ROULARTA LEAD GENERATION
DEDICATED E-LETTER – TARIEVEN B2C E-tips Prijs per inlassing (in e-letter) Prijs per dedicated (exclusieve e-letter) Knack e-tips Lifestyle € 3.450 € 8.500 Knack e-tips Personal Finance € 2.995 € 8.000 Knack e-tips Personal Life € 4.750 € Plus Magazine e-tips 50+ Knack e-tips Home & Living Knack e-tips Auto € 9.500 * Exclusief btw - Inclusief leads - Op basis van door de klant aangeleverd materiaal
14
ROULARTA LEAD GENERATION
DEDICATED E-LETTER – OPTIONELE TECHNISCHE KOSTEN Kost Schrijven intro door Roularta Lead Generation € 150 Vertalen intro door Roularta Lead Generation € 50 Schrijven + vertalen intro door Roularta Lead Generation € 200 Schrijven whitepaper + intro door Roularta Lead Generation € 750 Vertalen whitepaper + intro door Roularta Lead Generation € 400 Schrijven + vertalen whitepaper + intro door Roularta Lead Generation € 1.150 * Exclusief btw
15
ROULARTA LEAD GENERATION
VOORDELEN Combinatie van: Visibiliteit en naambekendheid binnen de doelgroepen van RMG Content marketing tool Naar buiten komen als expert in de sector rond een bepaald thema Deel uitmaken van de content van de E-letter Database uitbreiden met geïnteresseerde profielen Concrete en kwalitatieve leads genereren Mogelijkheid tot genereren opt-ins, afspraken met klanten, offertes, … Meetbare ROI Sterke punten: Bijzonder kwalitatieve databases en profielen Content-aanpak De gegenereerde leads worden exclusief eigendom van uw bedrijf Genereren van leads op korte en lange termijn
16
ROULARTA LEAD GENERATION
TEAM Stéphane Van Bol Account Manager Automotive, Real Estate, Tourism, Arts & Culture Tel.: GSM : Sandra Seghers Director Tel.: Mobile: Dylan Corbeel Account Manager Health, NGO, ICT, Building, Energy Tel.: GSM: Marva De Vries Account Assistant Order and material processing Data Analysis Tel.: Tim De Meuter Account Manager Finance, Education, Lifestyle, Food, Consultancy, HR, Industry Tel.: GSM:
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.