Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLeopold van den Brink Laatst gewijzigd meer dan 5 jaar geleden
1
Hoofdstuk 2 Dienstverlening en klantgedrag
2
1 Wat is de rol van de klant in het dienstverleningsproces
1 Wat is de rol van de klant in het dienstverleningsproces? 2 Welke risico’s nemen klanten waar wanneer ze diensten afnemen en gebruiken? 3 Hoe vormen klanten hun verwachtingen en hoe maken ze onderscheid tussen gewenste en adequate dienstverlening? 4 Waarom vinden mensen het vaak moeilijk om diensten te beoordelen? 5 Wat voor invloed heeft het verminderen of vermeerderen van het contact tussen dienstverlener en klant op de manier waarop de dienstverlening wordt ervaren? 6 Hebben we er iets aan om dienstverlening als een soort toneel te beschouwen?
7
Vervolg Tabel 2.1
13
Vervolg Tabel 2.2
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.