De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Hoofdstuk 2 Dienstverlening en klantgedrag

Verwante presentaties


Presentatie over: "Hoofdstuk 2 Dienstverlening en klantgedrag"— Transcript van de presentatie:

1 Hoofdstuk 2 Dienstverlening en klantgedrag

2 1 Wat is de rol van de klant in het dienstverleningsproces
1 Wat is de rol van de klant in het dienstverleningsproces? 2 Welke risico’s nemen klanten waar wanneer ze diensten afnemen en gebruiken? 3 Hoe vormen klanten hun verwachtingen en hoe maken ze onderscheid tussen gewenste en adequate dienstverlening? 4 Waarom vinden mensen het vaak moeilijk om diensten te beoordelen? 5 Wat voor invloed heeft het verminderen of vermeerderen van het contact tussen dienstverlener en klant op de manier waarop de dienstverlening wordt ervaren? 6 Hebben we er iets aan om dienstverlening als een soort toneel te beschouwen?

3

4

5

6

7 Vervolg Tabel 2.1

8

9

10

11

12

13 Vervolg Tabel 2.2

14


Download ppt "Hoofdstuk 2 Dienstverlening en klantgedrag"

Verwante presentaties


Ads door Google