Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdJonas Smet Laatst gewijzigd meer dan 5 jaar geleden
1
Werkveldbijeenkomst VZ 4 september 2018
Vervang ‘Je naam’ en ‘Je functie’ in zijn geheel door je eigen naam en functie.
2
CIRKEL VAN SAMENWERKING
Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
3
KERNWAARDEN ROC-NIJMEGEN
Meedoen Ontmoeten Ontdekken Ontwikkelen Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
4
Visie op leren ROC Nijmegen
Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
5
KADERS DIRECTIE ZWS&UV
FLEXIBEL ONDERWIJSCONCEPT DAT DIFFERENTIATIE MOGELIJK MAAKT STARTMOMENT MINIMAAL 2 X PER JAAR (BBL) LOCATIE IN OVERLEG (BBL) REGIE BIJ LERENDE (Marinka Kuipers) ROL DOCENT;LEREN FACILITEREN (6e rol leraar) DIGITAAL WAAR MOGELIJK EXAMINERING FLEXIBEL EN OP MAAT MET GECERTIFICEERDE EXAMENLEVAERANCIER (Consortium) Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
6
OVERIGE KADERS HAALBAAR UITVOERBAAR BETAALBAAR ORGANISEERBAAR
Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
7
GEPERSONALISEERD LEREN
Gepersonaliseerd leren gaat over het bieden van unieke, op individuele studenten toegespitste leerprocessen. Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
8
VOORDELEN Gaat uit van de individuele leerbehoefte (vraaggericht)
Er wordt rekening gehouden met de reeds aanwezige competenties Tempo-, inhoud- en niveaudifferentiatie worden mogelijk Reflectie en kennisdeling zijn belangrijk Examineren in eigen tempo Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
9
NADELEN Veranderende rol docent en werkplekbegeleider (van doceren naar coachen) Leerprocessen moeten opnieuw inzichtelijk gemaakt worden (veel werk) Examens worden gedifferentieerd af genomen (complexe organisatie) Voor een opsomming gebruik je middellange streepjes. Dit doe je met een sneltoets (ALT0150). De standaard opsommingsstreepjes zijn te klein in de nieuwe vormgeving.
10
Zijn er nog vragen?
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.