Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdLucas Willems Laatst gewijzigd meer dan 6 jaar geleden
1
Van Arbotelefoon naar Arbo-adviespunt
2
Aftakeling Tot 5 jaar geleden liep de Arbotelefoon goed
Toen: introductie van nieuwe werkwijze bij CC ‘Stroomlijning’ dienstverlening, Arbotelefoon en regulier door elkaar, een uurtje voor de mail, geen vaste werkplekken Veel verwarring, weinig saamhorigheid, lange wachtrijen, onbeantwoorde mails, verslechterde kwaliteit
3
Herleving Er moest wat gebeuren. Veranderproces ingezet, 3 jaar knokken Uiteindelijk door tussenkomst management start met veranderproces Arbo-consulenten, teamleiders CC en adviseurs BAG hebben samen een analyse, kwaliteitsdoelstelling en projectplan opgesteld
4
Back in business De Arbotelefoon heet nu Arbo-Adviespunt, met een nieuw telefoonnummer, nieuwe en ruimere openingstijden Twee consulenten elke dag dedicated Arbo-Adviespunt Vaste werkplekken, goed archief en documentatie, regelmatig contact met de BAG en intervisie Kwaliteit sterk verbeterd, en service level veel hoger
5
De toekomst Het aantal beantwoorde vragen is gestegen, maar het Arbo-Adviespunt kan meer aan Inzetten voor campagnes, acties en activerend vakbondswerk Landelijke bekendheid als het punt voor deskundig advies over veilig en gezond werken, voor alle werknemers Regelmatige stuurinformatie voor de FNV
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.