Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
GepubliceerdDavid Pauwels Laatst gewijzigd meer dan 5 jaar geleden
1
Marije Link, teammanager Publieksplein (Belastingen en Burgerzaken)
Linda van Gelder, regisseur integrale dienstverlening
2
klantreizen Groot(s) omgevingsvergunning, bouw en woningtoezicht, evenementenvergunning Maar ook: vragen uit telefonie: ZoetermeerPas Extern uitgevoerd: multiprobleem gezin; wens vanuit het inspectierapport Een herinrichting van een gebied rondom een aantal flatgebouwen: met name onderwerp: communicatie
3
Gastgerichtheid houding en gedrag
Dienstverleningscans olv de Hotel Management School Maastricht Ambassadeurs – ambassadeursprofiel Houding en cultuur in beeld gebracht
4
Gastvrijheid
5
Interne bewustwording
Workshops dienstverlening met een aantal werkvormen, bijvoorbeeld praten over stellingen of de checklist Hoe dienstverlenend ben jij? Binnenkort op de VNG website te vinden als voorbeelden. Social Intranet – groep Dienstverlening
7
Waar leren we van? Keten van positiviteit Klachten Klantreizen
Ambassadeursbijeenkomsten
8
Waar wachten we op? De dienstverleningsformules: formats op basis waarvan we dienstverlening aanbieden en uitvoeren.
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.