De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Welkom Klantendag donderdag 9.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Welkom Klantendag donderdag 9."— Transcript van de presentatie:

1 Welkom Klantendag donderdag 9

2 9 De Agenda IBS/CGS Highlights Digitaliseren & Workflow Next steps
donderdag 9 IBS/CGS Highlights Digitaliseren & Workflow Next steps Andere verbeteringen Opzet Digitaal Dossier QlikSense; Data = Kennis én Bijsturen Pauze Gastspreekster “Ervaringen met ontvlechting” Communicatie en Verantwoording Netwerk Borrel

3 IBS/CGS High lights Extra Leefgeld Beheer Contacten
donderdag Extra Leefgeld Beheer Contacten Query & Filter cliënt gegevens Extra Beoordelen + controle knop Nieuwe Opzet Intake Centrale kas via reserveer pot Cliënt betaalopdracht verdeling Telebanking; Knop Inkomsten nu Opdrachten Peildatum INK & UITG Gebruik contact referentie + mailen Schuld vanuit vervallen betaalregels Financieel overzicht met Begroting aangepast Export dossiers Outlook integratie

4 Proces Extra Leefgeld Cliënt BackOffice FrontOffice Behandel
Quick Leefgeld Behandel Client Bulk Leefgeld Invoer Beoordelen Leefgeld Betalen Leefgeld

5 Extra Leefgeld Extra leefgeld items:
Apart opdracht type “LEEF” tbv gescheiden proces QuickEntry via Ga Naar Voorwaarde : cliënt leefgeldrekening wordt in IBS/CGS verwerkt Verkorte invoer via Bulkinvoer

6 Beheer Contacten Aanvullingen:
IBAN is nu niet meer onderhoudbaar in onderhoud contact Relatie adres is nu onderhoudbaar vanuit de cliënt brieven routine Nieuwe functie ga.mcarlt2 toont alleen relaties zonder bankrekening KvK en BTW nummer nu ook op relaties Herkenning op cliënt referentie bij relatie

7 Nieuwe handige Queries
Query & Filter  Werklijsten nu ook welke cliënten nog niet op de lijst staan Activiteit Contact Formulier Opdracht Bulk Cliënt profiel  snel koppelen van nieuwe taken

8 Uitbreiding Intake Intake Aanhouden Afgewezen Actief Aanmelden
-Intake Cliënten INIT Aanhouden -INIW -Uitgestelde Intake Afgewezen -DEL -Historische Cliënten Actief -ACTI -Actieve Cliënten Aanmelden -INIA -Aangemelde Cliënten Aanmelden  Starten Intake Niet kunnen helpen Nog niet kunnen helpen Bijv. te weinig capaciteit Activeren Ontslagen -STOP -Ontslagen Cliënten Uitbreiding Intake

9 Centrale kas via Reserveer saldo
Ad Hoc kas uitgifte via reserveer potje Kasafspraak via reserveer potje Rekening omschrijving toegevoegd op kascherm Datum volgende betaling uitgeschreven Kasgeld vanuit reservering Reguliere Kasopdrachten konden nu ook vanuit een reserveerpotje gedaan worden. Vergelijkbaar met registratie Betaalopdracht wordt nu bij registratie KA ook gevraagd om een reservering + extra controles. Daarnaast is het nu mogelijk om “extra kasuitgifte” uit een reservering te betalen.

10 Cliënt betaalopdracht verdeling
Nu ook bij cliënt betaalopdracht verdeIing per GB mogelijk Verdeelscherm gemoderniseerd Invoeren opdracht (bij scan), indien GB rekening leeg  Verdeelscherm Info Verdeling knop: Beoordelen Betaalregels Ja/Nee BOW Monitor Behandel afgewezen betaalregels Rapportage voorzien van verdeling Verwerken bankbestand  JP Crosstrading Het komt voor dat men één betaling wil uitsplitsen over meerdere kostensoorten. Bijv. maandelijks moet er €1.000,- overgemaakt worden naar de huurbaas. Daarvan is €750,- huur en €250,- servicekosten. Voorheen werd dan op Huur/Hypotheek geboekt. Nu is het mogelijk om bij de registratie van dit soort opdrachten, direct een verdeling te kiezen. Indien je bij het opvoeren van een BETALING het grootboekrekening veld LEEG laat, verschijnt na het bevestigen van de ingevoerde gegevens het ”Opdrachtverdeelscherm” Hier kan de betaling administratief uitgesplitst worden. Het totaalbedrag (€1.000,-) wordt overgemaakt (indien vinkje u betaalt aanstaat). Let op: Op het rekeningafschrift van de cliënt staat de uitsplitsing naar €750,- en €250,-. Dus niet €1.000,-.

11 Telebanking opdrachten
Telebanking; Knop Inkomsten nu Opdrachten Wijzigen bestaande opdracht Nieuwe betaalopdracht Nieuwe inkomstenopdracht

12 Peildatum Ink / Uitg ovz
In verleden, heden en toekomst kijken Leefgeld rekening in te vullen Bankrekening tonen Ja/Nee Staafdiagram Ja/Nee

13 Gebruik contact referentie
Belangrijke rol referentie Doc-Uit en brieven Nu ook bij Doc-In Meer dan 6 karakters De contacten en relaties krijgen een steeds belangrijkere rol. O.a. voor Doc-Uit & Brieven en nu ook bij DOC-In. Veel belangenpartijen gebruiken kenmerken / referenties m.b.t. de 'cliënten'. De polis-nummers, aansluitnummers, etc. bevatten vaak meer dan 6 aangesloten karakters. Er is nu geregeld dat de contactreferentie, indien meer dan 6 karakters, gebruikt gaat worden als identificatiekenmerk. Dit gaat een aantal voordelen opleveren: Meer herkenning Nu zijn de spelregels o.b.v. vaste formatteringen (IBAN, BTW, , webpagina, + numerieke cijfers) Voor meer informatie, zie de online help. Alfanumeriek Met deze oplossing kunnen ook willekeurige alfanumerieke referenties gebruikt worden. Referenties bevatten namelijk regelmatig aaneengesloten alfanumerieke reeks aan karakters. Betrouwbaarder Alleen het gebruik numerieke karakters is minder betrouwbaar, kans op dubbele is groter, Makkelijker uit te leggen De klant kan de referentie van de contact 1 op 1 overnemen i.p.v. alleen het numerieke deel.

14 Direct mailen Direct mailen Via cliënten Via contacten Via relaties
Via partner Via kinderen De contacten en relaties krijgen een steeds belangrijkere rol. O.a. voor Doc-Uit & Brieven en nu ook bij DOC-In. Veel belangenpartijen gebruiken kenmerken / referenties m.b.t. de 'cliënten'. De polis-nummers, aansluitnummers, etc. bevatten vaak meer dan 6 aangesloten karakters. Er is nu geregeld dat de contactreferentie, indien meer dan 6 karakters, gebruikt gaat worden als identificatiekenmerk.

15 Schuld uit vervallen betaalregel
Behandel afgewezen betaalregels uitgebreid Direct schuld opvoeren Relevante gegevens gebruiken Aparte status Schuld aanmaken vanuit vervallen betaalregels De functie “Behandel afgewezen betaalregels” is uitgebreid met een optie om vanuit een vervallen betaalregel direct een schuld op te voeren. Het systeem zal direct alle relevante schuldgegevens invullen en na opslaan bevestigen dat de schuld is aangemaakt bij de betreffende cliënt. De betaalregel krijgt ook netjes een status, zodat altijd terug te zien is dat vanuit de vervallen betaalregel een schuld is aangemaakt.

16 Export dossiers Bij overdracht naar nieuwe Bewindvoerder
Teksten (keuze op soort) Documenten Beide Teksten in een CSV bestand Documenten als PDF

17 Fin. Overz. Met Begroting
Diverse verbeteringen Bedrag kolom inkomsten teken andersom Laatste periode tonen en tellen Mogelijkheid om een voorblad te printen Groepering verbeterd Telling kolom ‘Werkelijk t/m’ aangepast Paginanummering en voettekst Kolom Verschil ‘begroting’ versus ‘werkelijk’ cumulatief jaar eraf Extra bankmutaties optioneel tonen

18 Outlook integratie Postvak in en Verzonden items
Mail opslaan in Cliënt dossier Verzenden Taken aan koppelen


Download ppt "Welkom Klantendag donderdag 9."

Verwante presentaties


Ads door Google