Download de presentatie
De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub
1
Uitkomsten onderzoek (2018)
2
Aantal ingevulde enquêtes (62 ondervraagden)
3
Hoe vaak bezoek je de jaarvergaderingen?
Anders: Nog geen jaar lid 1 x per 3 jaar Niet aanwezig ivm vergaderingen steeds in vakantie Streef naar 1 x per jaar Nog nooit geweest
4
Wat vind je van de frequentie van de jaarvergadering
Onvoldoende: - Liever 2 keer per jaar
5
Is afstand tot de locaties van vergadering reden om wel of niet te komen?
Toelichting: - Midden vh land/ Utrecht/ Amersfoort (6 reacties) Maximaal 1 uur reizen (4 reacties) Maximaal minuten rijden/ noorden vh land (1 reactie)
6
Wat vind je van de inhoud van de jaarvergadering?
Suggesties voor onderwerpen (28% vd respondenten geeft hier een reactie): Externe gastspreker/ artsen/ apothekers/ Jochem Plat Beleidsmatige onderwerpen (bijv natriumbeperking kliniek)/ actuele zaken landelijk/ protocollen/ richtlijnen (landelijk) bespreken Laatste jaren lijkt input vooral van dezelfde mensen te komen Meer casuïstiek Nog geen vergadering meegemaakt, weet het nog niet (2) Meer eerstelijns onderwerpen
7
Wat vind je van het tijdstip van de vergadering?
Anders namelijk: Eind vd middag/ begin vd avond Meer aandacht voor vakantieperiode 10 tot 15.30/16 uur ivm lange reistijd/ bij voorkeur hele dag ivm reistijd Korter en bondiger
8
Hoe sta je tegen financiële vergoeding voor sprekers?
Opmerkingen: acceptabel, maar met mate Als de werkgever dit wil vergoeden, prima
9
Hoe tevreden ben je over het huidige bestuur?
Opmerkingen: Doen wat ze kunnen in de tijd die ze hebben (3) Mogen meer zichtbaar zijn/ niet veel inzicht wat bestuur doet/ doen meer dan ik weet (4) Adequaat en betrokken Respect voor doorzetten en proactieve houding Mogelijk is de verwachting hoger/ anders, maar niet haalbaar naast alle andere zaken. Soms veel tijdsinvestering met soms weinig resultaat (samenvatting reactie)
10
Hoe tevreden ben je over de website?
Tevreden/ mooi/ prima: 17 respondenten Niet tevreden: 4 respondenten Mist nog het deel voor de deelnemers NWDC/ log in deel (4) Onvoldoende werkzaam Fijne vervanging voor folder “dieet bij hartfalen” NHS Meer info gewenst onder: ik ben diëtist/ professional Helder/ overzichtelijk/ voor patiënten goed bruikbaar/ duidelijk Positief dat het breder dan alleen hartfalen Niet gekeken (2) Niet vernieuwend/ niet af Inhoudelijk nog verbetering nodig
11
Wat verwacht jij van de de NWDC?
Actuele inzichten. Up-to-date houden van landelijke ontwikkelingen Landelijk kenniscentrum (verwijsfunctie/ protocollenbeheer/ profilering (over CVRM/ HF/ HR)/ zorgen voor input van multi disciplinaire protocollen en deelnemen aan landelijke platforms Bijgeschoold worden en “sparren” over nieuwste ontwikkelingen Van elkaar leren/ ideeën uitwisselen/ delen van kennis/ elkaar informeren/ samen er aan werken onder leiding van bestuur Tijdige informatie over vergaderingen en locatie Contacten onderhouden met NVD/ andere netwerken/ organisaties
12
Wat kan jij voor de NWDC betekenen?
Blijvend actieve inzet/ ik ben al actief binnen NWDC/ Af en toe “klusjes”/ met regelmaat opdracht uitvoering/ hand- en spandiensten (7) Ervaring en deskundigheid delen/ klankbord zijn Meer inbreng vanuit eerstelijn en hartrevalidatie (3) Stimuleren van uitwisseling kennis, ook tav lopende wetenschappelijke onderzoeken Financiën Geen actieve inzet (8)
Verwante presentaties
© 2024 SlidePlayer.nl Inc.
All rights reserved.