De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

De presentatie wordt gedownload. Even geduld aub

Digitaal leren met.

Verwante presentaties


Presentatie over: "Digitaal leren met."— Transcript van de presentatie:

1 Digitaal leren met

2 Wie we zijn ... CRELAN

3 Crelan 100% Belgische en coöperatieve bank die zich wil onderscheiden door haar klantgerichtheid en een duurzame groei nastreeft Bankproducten en –diensten aan particulieren, zelfstandigen en KMO’s + gespecialiseerd in de niche land- en tuinbouw Een netwerk van zelfstandige kantoren Europabank Nichebank – specifieke producten & diensten Specialisatie consumentenkredieten & andere producten gericht op handelaars Crelan Insurance Kredietgebonden verzekeringen + samenwerking met Fidea & Delta Lloyd Life

4

5 ONZE MISSIE Als Belgische bankverzekeraar met een uitgebreid kantorennet, is Crelan sterk verankerd in de lokale samenleving en economie. Met competente agenten en een digitaal platform wille we zowel particulieren als ondernemers ondersteunen in hun persoonlijke en professionele ontwikkeling. Vanuit onze coöperatieve structuur en visie steunen we belangrijke maatschappelijke projecten. ONS ENGAGEMENT Het engagement dat Crelan neemt naar haar klanten en de maatschappij baseert zich op de vier waarden van de bank : VERANTWOORD, VERBONDEN, PERSOONLIJK & RESPECTVOL

6

7 Wat FLOWSPARKS & UNI-LEARNING voor ons betekent... CRELAN
Samen anders leren !!!

8 AANLEIDING “ANDERS WERKEN – ANDERS LEREN”
AS IS - Klassikale trainingen Starters : medewerkers met/zonder bankervaring Ad hoc trainingen ifv nieuwe producten, procedures, wetgeving Verleden : e-learning voor het aanleren van bankapplicaties als klassikaal hulpmiddel BANKBREED PROJECT – “Continuous improvement” Meer doen met minder mensen Efficiënte organisatie Gestandaardiseerde manier van werken Wijzigende behoeften van de klant Maatwerk ifv doelgroep Anders werken / anders leren – BLENDED LEARNING

9 Deelnemers : - Altijd & overal (geen reistijd, ..) Op eigen tempo – zoveel tijd als nodig Just in time & just enough Gebruiksvriendelijk en laagdrempelig ... Vormingsteam : Efficiënte overdracht van kennis Meer tijd voor inhoud Efficiënt up to date Geen organisatorische beslommeringen ... Crelan : Kwaliteitsvol en op maat Kostenefficiënt Efficiënte opvolging Just in time & just enough ...

10 BIJ - Meerdere collega’s ontwikkelen e-learning
- Consistentie in lay-out / formats didactische aanpak vooraf bepaald - Sneller en efficiënter ontwikkelen - Op een efficiënte manier up to date - Aanbod via smartphone, PC, tablet - Efficiënt in diverse talen - Gebruiksvriendelijk - Ifv overdracht kennis en sensibilisering - Ter beschikking via bestaande LMS

11 STARTPROJECT : starterstraject via blended learning
Omvorming traject 20 dagen klassikale opleiding → blended learningtraject Change voor interne trainers ! Change voor deelnemers

12 CHANGE INTERNE TRAINERS
STAP 1 : techniciteit flowsparks (1 dag) STAP 2 : finaliteit van diverse formats in flowsparks STAP 3 : ontwikkelen modules in test groepsbegeleiding individuele begeleiding STAP 4 : analyse inhoud starterstraining STAP 5 : copywritingsessie – schrijven voor e-learning / digitale omgeving STAP 6 : definitieve vormgeving starterstraining STAP 7 : uitwerking ism programmacoördinator U&I (3 mnd) spoc voor interne projectverantwoordelijken planmatige opvolging didactische ondersteuning technisch aanspreekpunt LMS beheerder

13 CHANGE KLANTEN (deelnemers)
Tussentijds : ontwikkeling en uitrol (thema GDPR) via e-learning kantoren en hoofdzetel Focusgroep klanten Houding t.o.v. blended learning Minimale kennis- en vaardigheidsvereisten succesvolle starter Prioritaire kennis Online tips : leren via e-learning “Keep an eye on it” : user experience

14 E-LEREN MET FLOWSPARKS
EEN EVALUATIE

15 Lancering 1ste e-learning ontwikkeld in Flowsparks
4 MEI 2018 Lancering 1ste e-learning ontwikkeld in Flowsparks (1846 gebruikers in AG) Evaluatie FS

16 92% JA 8% Nee Evaluatie FS

17 51% Goede instructies 46% Logisch 3% Te moeilijk
Evaluatie FS

18 94% Ja 3% Te veel 3% Te weinig Evaluatie FS

19 89% Motiverend 2% Overbodig 8% Niet opgevallen Evaluatie FS

20 98% JA 2% Nee Evaluatie FS

21 91% JA 9% Nee Evaluatie FS

22 94% JA 6% Nee Evaluatie FS

23 81% scoort 8 of meer Evaluatie FS

24


Download ppt "Digitaal leren met."

Verwante presentaties


Ads door Google